نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

مارول از ظاهر رسمی شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War رونمایی کرد

مارول با نمایش یک اکشن فیگور رسما از ظاهر و شکل شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War رونمایی کرد.

دو سال پیش بود که تانوس وعده داد که خود دست به کار می‌شود و حال کمتر یک سال تا اکران فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) و جمع آوری سنگ‌های بی‌نهایت توسط تانوس بیشتر باقی نمانده است. تانوس قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی دو قسمت پایانی فیلم Avengers (انتقام جویان) باشد. از روز گذشته نمایشگاه D23 آغاز به کار کرد تا طرفداران، علاقه مندان و خبرنگاران با محصولات جدید کمپانی دیزنی بیشتر آشنا شوند، اما شاید غرفه مارول استودیو بیش از دیگر غرفه‌ها خودنمایی می‌‌کند؛ چرا که مارول در اولین روز این نمایشگاه از یک اکشن فیگور غول آسا رونمایی کرده است.

این اکشن فیگور متعلق به شخصیت تانوس است که برای اولین‌بار ظاهر رسمی او را در فیلم Avengers: Infinity War مشاهده می‌کنیم. ظاهرا تانوس شباهت زیادی به تصاویر مفهومی که در زمان شروع فیلمبرداری این فیلم منتشر شد، دارد. به نظر می‌رسد که شخصیت تانوس قرار است بدون کلاه‌خود در این فیلم ظاهر شود و ظاهر نسبتا متفاوتی نسبت به نمایش‌های کوتاه خود در فیلم‌های گذشته دنیای سینمایی مارول و دنیای کامیک دارد. اما تانوس تنها قسمت ماجرا نیست چرا که چهار اکشن فیگور دیگر در کنار شخصیت تانوس وجود دارند که روی آن‌ها را با پارچه پوشانده شده است. از این اکشن فیگورها قرار است طی امروز رونمایی شود و انتظار می‌رود که اعضای گروه فرقه سیاه (Black Order) باشند که پیش از این شایعه حضور آن‌ها در فیلم Avengers: Infinity War شنیده شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War Thanos

Avengers: Infinity War Thanos

Avengers: Infinity War Thanos

در بخشی دیگر از غرفه مارول استودیو، تصاویر مفهومی و اکشن فیگورهای جدیدی از فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) و ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) نمایش داده شد. اکشن فیگورها در واقع لباس‌های شخصیت‌های این دو فیلم را نمایش می‌داد و در کنار آن تصاویر مفهومی جدیدی نیز از این دو فیلم منتشر شد. مارک روفالو، بازیگر نقش هالک نیز اخیرا با انتشار توییتی از یک کامیک کان فوق العاده برای طرفداران مارول خبر داده است. او همچنین در توییتی دیگر گفت که اخیرا تریلر جدید فیلم Thor: Ragnarok را تماشا کرده است و این تریلر را فوق العاده توصیف کرد. این تریلر احتمالا در پنل مارول در کامیک کان سن دیگو منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. همچنین فیلم Thor: Ragnarok در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) و فیلم Black Panther در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) اکران خواهند شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده