نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار ویدیو شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War

کمپانی مارول استودیو با انتشار ویدیویی، اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد.

مارول اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) را منتشر کرد، فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه آغاز شده است. در شروع این ویدیو، خلاصه‌ای از معرفی سنگ‌های بی‌نهایت به همراه صحنه‌هایی از فیلم‌های گذشته مارول را مشاهده می‌کنیم، در ادامه این ویدیو رابرت داونی جونیور بازیگر نقش تونی استارک / آیرون من، تام هالند بازیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی و کریس پرت بازیگر نقش پیتر کوییل / استار لرد، در محل فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War حاضر هستند و نظر خود را در مورد حضور در این فیلم می‌گویند. 

همچنین در این ویدیو تایید شد که اعضای نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و انتقام جویان (Avengers) یکدیگر را برای اولین بار ملاقات خواهند کرد. در ادامه جو و آنتونی روسو، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War، توضیحاتی در مورد این فیلم ارائه می‌کنند. در طی این صحبت‌ها، شاهد انتشار تصاویر مفهومی جدید از شخصیت ابرشرور تانوس با بازی جاش برولین، نیز هستیم. تانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد. کوین فیگ، رئیس مارول استودیو، در ادامه گفت:

فیلم Avengers: Infinity War نقطه اوج دنیای سینمایی مارول است که با انتشار فیلم مرد آهنی (Iron Man) در می ۲۰۰۸، آن را آغاز کرده‌ایم. تانوس نشان می‌دهد که چرا او بزرگ‌ترین، بهترین و بدنام‌ترین شخصیت شرور و منفی است که ما تا به حال آن را معرفی کرده‌ایم و همچنین تانوس ترسناک‌ترین ابرشروری است که Avengers تاکنون با آن مواجه شده‌اند.

Thanos in Avengers

در طول این ویدیو، حضور بازیگران دیگری چون الیزابت اولسن در نقش وندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ، سباستین استن در نقش باکی بارنز / وینتر سولجر، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون / فالکون، کریس همسورث در نقش ثور و بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استفان استرنج، رسما تایید می‌شوند. در این ویدیو توضیح داده می‌شود که تونی تهدید تانوس را احساس می‌کند و او بار دیگر تلاش می‌کند تا با استفاده از توانایی‌های خود از زمین در برابر یک تهدید بزرگ دیگر دفاع کند، اما در این ویدیو هیچ صحبتی از کریس ایوانز بازیگر نقش استیو راجرز / کاپیتان آمریکا، نمی‌شود و به نظر می‌رسد مارول می‌خواهد طرفداران را با بازگشت غیر منتظره این شخصیت غافلگیر کنند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

در اواخر این ویدیو مارول اولین تصویر مفهومی رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر می‌کند که بدون شک بهترین قسمت این ویدیو است. در این تصویر، راکت با صداپیشگی بردلی کوپر و ثور را مشاهده می‌کنیم که در کنار هم قرار گرفته‌اند. هرچند به درستی مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد تغییراتی در چکش میولنیر داده شده است، همچنین در دست چپ ثور سلاح عجیبی دیده می‌شود که ظاهرا ترکیبی از تبر و شمشیر است. ممکن است دلیل تغییرات چکش میولنیر و وجود این سلاح عجیب را در فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) متوجه بشویم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

First Look At Avengers: Infinity War

فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در تابستان امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. اگرچه فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم Avengers قرار است پشت سرهم انجام شود، اما برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند. کار نوشتن فیلمنامه این دو فیلم بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده