// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Dragon City

در بازی اندروید و آیفون Dragon City در جدالی با اساتید، اژدهایان را پرورش دهید و به استاد اژدها در سرتاسر دنیا تبدیل شوید.

برخی بازی‌های موبایل با دوربینی ایزومتریک به بازیکنان فرصت می‌دهند تا با ساختن ساختمان‌ها منابع مورد نیاز روستایی را جمع‌آوری کنند یا حتی به دامداری بپردازند. از این دست بازی‌ها می‌توان به بازی Hay Day، محصول استودیوی فنلاندی سوپرسل اشاره کرد که از قضا همچنان محبوبیت بسیاری میان بازیکنان دارد. از سوی دیگر برخی بازی‌های مفرح مانند بازی My Singing Monsters هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با پرورش گروهی از هیولاهای آوازخوان، گروه ارکستر منحصربه‌فردی را ایجاد و آهنگ زیبایی را تولید کنند. امروز اما می‌خواهیم بازی متفاوتی را معرفی کنیم. در این بازی نه به دامداری می‌روید و نه قرار است تا گروهی از هیولاها را برای خواندن آواز جمع‌آوری کنید. این‌بار باید در نقش یک استاد اژدها، به پرورش اژدها بپردازید و سعی کنید تا با افزایش سطح آنها به نبردی برای تبدیل شدن به برترین استاد اژدهای روی زمین بروید.

بازی Dragon City

این بازی ۵۰۰ اژدها و جزایر شناور پرشماری دارد که به مرور باید آنها را آزاد کنید

داستان بازی Dragon City از جایی آغاز می‌شود که Dues، استاد اژدها، به شما برای ورود به جزیره‌ی شناور خوش‌آمد می‌گوید و مجموعه آموزش‌هایی را برای تبدیل شدن به استاد اژدها به شما می‌آموزد. در این بازی باید با به دست آوردن تخم اژدها و ساخت زیستگاه مخصوص هر اژدها، به آنها غذا دهید و با افزایش سطح آنها به چهار، اژدها را برای ورود به نبردی در برابر سایر بازیکنان آماده کنید. روند بازی سادگی خاصی دارد و هرچند به نظر پیچیده می‌آید، اما به مرور به نکات ریز و درشت آن پی می‌برید. هر اژدها در دسته‌ی خاصی طبقه‌بندی می‌شود و در حالی که برخی از آنها برای حمله از آتش استفاده می‌کنند، برخی دیگر با حرکت دادن زمین، اژدهای مقابل را ناکار می‌کنند.

Dragon City یا شهر اژدها، دارای کتابی شامل ۵۰۰ دراگون است که باید یک به یک آنها را جمع‌آوری کنید. اژدهایان جدید به صورت هفتگی در جریان رویدادها به بازی اضافه می‌شوند و با ورود به جزیره‌های شناور ویژه می‌توانید این اژدهایان را به دست بیاورید. ویژگی مهم بازی که آن را از نمونه‌های شهرسازی یا کنترل روستا متمایز می‌کند، قابلیت نبردهای آنلاین با سایر بازیکنان است. شما باید با افزایش سطح اژدها به چهار، وارد نبردی در برابر سایر بازیکنان شوید. با پیروزی در این نبرد، امتیاز XP به دست می‌آورید که باعث افزایش سطح شما می‌شود. این افزایش سطح نتیجه‌ای جز به دست آوردن زیستگاه‌های جدید برای اژدها و ساختمان‌های تولید محصول برای تغذیه‌ی اژدها ندارد. قبل از ورود به هر نبرد باید سه اژدها را از کلاس‌های مختلف انتخاب کنید و سپس در مصاف سایر بازیکنان، آنها را در مبارزه‌ای نوبتی شکست دهید.

بازی Dragon City

لیگ‌ها، چالش‌ها و در نهایت تورنمنت‌های بازی تعیین می‌کنند که شما یک استاد اژدهای نمونه هستید یا خیر. بازی همچنین تعدادی ویژگی ماجراجویی، مانند اژدهای نگهبان و جهان باستانی، دارد که به مرور در دسترس قرار می‌گیرند. از جمله‌ دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به طراحی کارتونی، اما بامزه دراگون‌ها اشاره کرد. با توجه به تنوع بسیار کلاس‌ها، طراحی‌ها نیز متنوع هستند و هر کلاس دارای رنگی منحصربه‌فرد است. اگر به رقابت با دوستان‌تان علاقه دارید، بازی شهر اژدها امکان نبرد با دوستان را نیز فراهم کرده است و با اتصال به حساب کاربری فیس‌بوک امکان نبرد با آنها را به دست می‌آورید.

بازی Dragon City اثری باکیفیت و جذاب است که با موسیقی فانتزی و طراحی‌های منحصربه‌فردی که دارد، می‌تواند بازیکنان را به ماجراجویی تازه‌ای در تبدیل شدن به استاد پرورش اژدها ببرد. بازی امکانات پرشماری دارد و برای فراگیری تمام ویژگی‌های آن باید مدت‌ها به تجربه Dragon City بنشینید. با پیروزی در هر رقابت، پاداش‌های ویژه‌ای را از جمله شمش طلا به دست می‌آورید که با هزینه کردن آنها می‌توانید ساختمان‌های جدیدی را ایجاد کنید. بازی Dragon City رایگان است و برای اندروید و آیفون در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی Dragon City


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده