// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

مزیت جدید پیش خرید بازی Call of Duty: WWII مشخص شد

کمپانی اکتیویژن، مزیت جدید پیش خرید بازی Call of Duty: WWII را اعلام کرد.

با پیش خرید کردن بازی Call of Duty: WWII، می‌توانید به ۵۰۰ پوینت COD در بازی Call of Duty: Black Ops III و بازی Call of Duty: Infinite Warfare دسترسی داشته باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن و استودیو اسلج‌ همر، ناشر و سازنده بازی Call of Duty: WWII، اعلام کردند که پیش خرید کنندگان این بازی ۵۰۰ پوینت COD برای دو بازی ذکر شده دریافت خواهند کرد. از این‌رو اگر دو نسخه‌ی پیشین را در اختیار داشته باشید، فرد خوش‌شانسی هستید. همچنین در ادامه گفته شده است که این مزیت فقط در اختیار پیش خرید کنندکان نسخه‌ی دیجیتالی بازی است و تا تاریخ ۱۶ مرداد بیشتر اعتبار ندارد.

کاربران به واسطه‌ی این پوینت‌ها می‌توانند خریدهای درون بازی خود نظیر Supply Dropها را انجام بدهند که هر کدام از آن‌ها، سه آیتم مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. هفته‌ی پیش استودیو اسلج‌همر نیز اعلام کرد که بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۲۹ تیرماه (۲۰ جولای) نمایش داده خواهد شد. ظاهرا این بخش میزبان یک حالت جدید خواهد بود.

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ ۱۲ آبان ماه (سه نوامبر) روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده