نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۲۹ تیر رونمایی می‌شود

طبق اعلام استودیو اسلج‌همر، حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۲۹ تیر رونمایی خواهد شد.

سری کال آف دیوتی پس از اینکه مدتی را در دوران نبرد‌های مدرن و آینده سپری کرد، قرار است در نسخه Call of Duty: WWII دوباره سراغ نبرد‌های جنگ جهانی دوم برود. بازی Call of Duty: WWII تا به امروز نمایش‌های امیدوارکننده‌ای داشته است و در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. پس از رونمایی رسمی اکتیویژن از این بازی، سازندگان آن در استودیو اسلج‌همر تایید کردند که بازی مانند چند نسخه اخیر این سری دارای بخش زامبی خواهد بود. با این حال هنوز اطلاعات خیلی زیادی از این بخش ارائه نشده و فقط گفته شده که وقایع آن، از اتفاقات واقعی الهام گرفته است. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، رییس استودیو اسلج‌همر توییتی منتشر و در آن اعلام کرده که حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۲۹ تیر رونمایی خواهد شد. البته وی جزییات بیش‌تری در این مورد ارائه نکرده اما می‌توان انتظار انتشار یک تریلر از گیم‌پلی این بخش را داشت. 

به هر حال باید تا تاریخ مذکور منتظر ماند و دید که اسلج‌همر چه برنامه‌هایی برای بخش زامبی بازی خواهد داشت. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده