نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

شبکه HBO در حال ساختن سریال Watchmen است

شبکه HBO در حال ساخت سریالی براساس مجموعه نگهبانان (Watchmen) است، اما زک اسنایدر دخالتی در ساخت این سریال نخواهد داشت.

در مهر سال ۱۳۹۴ شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه HBO در نظر دارد تا سریالی براساس مجموعه Watchmen تولید و منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه ساخت این سریال را رسما تایید و اعلام کرد که سریال Watchmen مراحل اولیه توسعه و ساخت خود را سپری می‌کند. همچنین طبق گفته هالیوود ریپورتر، زک اسنایدر که کارگردانی فیلم Watchmen محصول سال ۲۰۰۹ را بر عهده داشته است، دخالتی در ساخت این سریال ندارد و در این پروژه حضور نخواهد داشت. علاوه بر این، دیمون لیندلوف، سازنده سریال The Leftovers (بازماندگان)، کار ساخت سریال Watchmen را بر عهده گرفته است. گفته می‌شود او در حال حاضر کار نوشتن فیلمنامه این سریال را آغاز کرده است.

Damon Lindelof

هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه کرد که سریال Watchmen براساس رمان‌های گرافیکی آلن مور ساخته خواهد شد، اما مشخص و شفاف نیست که این سریال یک اقتباس کامل از این مجموعه است یا سازندگان این سریال تصمیم دارند با استفاده از عناصر خاص مجموعه یک داستان جدید را خلق و روایت کنند. با این حال، ممکن است این سریال اقتباسی از مجموعه Beyond Watchmen باشد. با این وجود هنوز اطلاعات بیشتری از سریال Watchmen از جمله بازیگران و تاریخ انتشار آن منتشر نشده است. 

جکی ارل هیلی در نقش والتر کوکس/رورشاخ، پاتریک ویلسون در نقش دنیل درایبرگ/نایت آول ۲، مالین اکرمان در نقش لوری ژوسپزیک/سیلک اسپکتر ۲، بیلی کروداپ در نقش جاناتان آسترمن، دکتر منهتن، جفری دین مورگان در نقش ادوارد مورگن بلیک/کمدین، متیو گود در نقش ادرین وایت/آزیمندیئس و کارلا گوجینو در نقش سالی ژوپیتر/سیلک اسپکتر از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Watchmen حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم با بودجه‌ای معادل ۱۳۰ میلیون تولید شد، اما علاوه بر دریافت نقدهای متوسط عملکرد چندان رضایت بخشی در گیشه نداشت و تنها ۱۸۵.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده