نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

ساخت سریال تلویزیونی بر اساس کمیک Watchmen توسط شبکه اچ‌بی‌‌او

بنابر خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرد، مسئولین شبکه کابلی اچ‌بی‌او با زک اسنایدر در حال مذاکره برای ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس کتاب‌های کمیک واچمن هستند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
وب‌سایت ورایتی با انتشار خبری اعلام کرد که شبکه اچ‌بی‌او در حال مذاکره برای ساخت سریالی بر اساس مجموعه کمیک ابرقهرمانی واچمن است. شبکه اچ‌بی‌او با انتشار بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر، گفت:
مذاکراتی بر سر ساخت یک سریال از روی مجموعه واچمن انجام شده است. در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری در این‌باره در دسترس نیست و هنوز هیچ قراردادی امضا نشده است.
به نظر می‌رسد که این مذاکرات بین سران شبکه اچ‌بی‌او و زک اسنایدر، کارگردان فیلم سینمایی ساخته شده بر اساس این مجموعه صورت گرفته است. اما هنوز مشخص نیست که این سریال پیش‌درآمدی برای فیلم خواهد بود یا ادامه آن‌ حساب می‌شود. حتی ممکن است سریال ساخته شده توسط اچ‌بی‌او، یک داستان کاملا جدید را از این کمیک که متعلق به کمپانی دی‌سی است، روایت کند. همچنین هیچ‌گونه اطلاعاتی‌ مبنی بر نقش اسنایدر در این پروژه منتشر نشده است. فیلم واچمن که توسط زک اسنایدر ساخته شده بود، در سال ۲۰۰۹ اکران شد. داستان این فیلم اقتباسی بود از کتاب کمیک بسیار تحسین شده‌ای که توسط آلن موور و دیو گیبونز نوشته و تصویر سازی شده بود. داستان سری واچمن در در دهه ۸۰ یک دنیای موازی می‌گذرد که در آن‌ دنیا، ابر قهرمانان یا خلاف‌کار هستند یا برای دولت کار می‌کنند. در سال ۲۰۱۲، دی‌سی مجموعه‌ای از کمیک بوک‌هایی با نام پیش از واچمن منتشر کرد که پیش‌درآمدی برای کمیک‌های اصلی‌ این مجموعه بود. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما مشتاق دیدن سریالی تلویزیونی بر اساس این مجموعه هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده