// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر ۱۰ دقیقه ای از گیم پلی بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد

کمپانی سونی با انتشار تریلری از بازی Uncharted: The Lost Legacy گیم‌پلی ۱۰ دقیقه‌ای از این بازی را به نمایش می‌گذارد.

چندی پیش بخش تعاملی سرگرمی‌های سونی در کنفرانس خبری خود در رویداد E3 2017 تریلری از نسخه جدید Uncharted یعنی بازی Uncharted: The Lost Legacy، ساخته استودیو ناتی داگ، منتشر کرد و اعلام کرد که به‌زودی تریلری با مدت زمان بیشتری از گیم‌پلی آن منتشر خواهد کرد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، کانال رسمی پلی‌استیشن اروپا در یوتیوب ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای از این بازی منتشر کرد که گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

بسته الحاقی جدید که به صورت یک بازی مستقل از بازی Uncharted 4 است، کاربران را در جایگاه کلویی فیزر رها می‌کند. کلویی با همراه خود یعنی نادین راس سفر خود را به هندوستان آغاز می‌کنند و به جستجوی اثری باستانی به نام Tusk of Ganesh  که در قلمروی آساو نگهداری می‌شود، می‌روند.

تریلر گیم‌پلی جدید به نظر می‌رسد که مرحله اول این بازی را در محیط‌های جنگلی به تصویر می‌کشد. در ویدیو دیدیم که کلویی به کمک همراه خود به قسمت بالایی کوه راه پیدا می‌کند و در اتفاق غافل‌گیر کننده‌ای راه آنها تخریب می‌شود و به جنگل راه پیدا می‌کنند، جایی که به درگیری‌ها با دشمنان ختم می‌شود. پس از آن شاهد راه‌یابی آنها به معبد خرابه هندی هستیم.

بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۳۱ مرداد ماه (۲۲ آگوست) با قیمت ۴۰ دلار به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. همچنین به نقل از سازندگان این بازی بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی را در خود جای داده است.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌ پلی ۱۰ دقیقه‌ای بازی Uncharted: The Lost Legacy را تماشا کنید و نگاهی به صحنه‌های اکشن زیبای این بازی بیاندازید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده