// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

بازی The Elder Scrolls Legends در استیم منتشر شد

کمپانی بتسدا بازی کارتی The Elder Scrolls Legends را به طور رایگان در استیم در دسترس قرار داد.

در طی سال‌های اخیر کمپانی بتسدا نسخه‌های متفاوتی از سری بازی‌های The Elder Scrolls را در سبک‌های گوناگون توسعه داده است. اکنون و در حالی که تمامی طرفداران سری بازی‌های The Elder Scrolls منتظر نسخه جدیدی از این مجموعه بودند، بتسدا بازی جدید خود را در سبک کارتی و استراتژی منتشر کرد.

بازی جدید بتسدا، یعنی The Elder Scrolls Legends، در قالب یک بازی کارتی رایگان (Free to Play) در استیم منتشر شده است. این بازی از روی افسانه‌ها و دنیای سری‌ بازی‌های The Elder Scrolls توسعه یافته است.

بازی مذکور شامل دو حالت تک‌نفره داستانی و بخش چندنفره می‌شود. این بازی شباهت‌هایی به بازی کارتی بلیزارد یعنی بازی Heartstone دارد؛ ولی می‌تواند طرفداران سری بازی‌های The Elder Scrolls را به خود جذب کند. تمامی کارت‌ها و رهبران این بازی با الهام از شخصیت‌ها و موجودات سری بازی‌های The Elder Scrolls طراحی شده‌اند.

حالت تک‌نفره The Elder Scrolls Legends به کاربران اجازه می‌دهد که کارت‌های افسانه‌ای (Legendary) را پیدا و از آن خود کنند و با جمع‌آوری آنها دسته کارت‌های خود را با توجه به روند بازی‌شان شخصی‌سازی کنند. بازیکنان آنلاین می‌توانند با ملحق شدن به حالت‌های رتبه‌بندی (Rank) و معمولی با یکدیگر به رقابت بپردازند و لول خود و کارت‌هایشان را افزایش دهند. گیم‌پلی The Elder Scrolls Legends در مقایسه با سبک‌های مشابه از سیستم متفاوتی بهره می‌برد؛ طوری که این بازی در هنگام مبارزات شامل چندین مسیر‌ می‌شود. همچنین وجود مسیرهای پیشرفت چندشاخه برای کارت‌های مختلف، از دیگر خصوصیات این بازی به شمار می‌رود.

همان‌طور که در بالا اشاره شد، بازی The Elder Scrolls Legends به طور رایگان قابل تجربه است؛ اما کاربران می‌توانند به فروشگاه داخل بازی مراجعه و آیتم‌های گوناگونی را خریداری کنند. در این راستا دسته کارت‌های متفاوتی که تعداد آنها به ۶۰ نوع می‌رسد با قیمت ۷۰ دلار در فروشگاه این بازی به فروش می‌رسد. همچنین بتسدا محتویات داستانی خاصی را در دسترس قرار داده است که کاربران می‌توانند برخی از آنها را با پول واقعی تهیه کنند و برخی دیگر را با پول‌ داخل بازی به دست آورند. ضمنا تعدادی کارت در قالب کارت‌های کلکسیونی نیز در فروشگاه گنجانده شده است. کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در سایت بتسدا از سه دسته کارت رایگان برخوردار شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده