نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

حضور ریک و مورتی در تبلیغ جدید فیلم Alien: Covenant

در تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Alien: Covenant، شاهد حضور دو شخصیت محبوب و انیمیشنی ریک و مورتی هستیم.

تاکنون تبلیغات تلویزیونی و تریلرهای متعددی از فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) منتشر شده است. تمرکز اکثر این ویدیوها روی صحنه‌های ترسناک و با خشونت بالای این فیلم بوده که در آن شخصیت‌های فیلم به دنبال راهی برای فرار از این سیاره نفرین شده بودند. حال شبکه Adult Swim ویدیو جدیدی منتشر کرده است که در آن دو شخصیت انیمیشنی ریک و مورتی به دنیای بیگانه (Alien) سفر می‌کنند. در این ویدیو آن‌ها به درون یک سفینه بیگانه می‌روند و با یکی از این موجودات مواجه می‌شوند. این ویدیو بخشی از تبلیغات فیلم Alien: Covenant بوده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در این تریلر، به نظر می‌رسد ریک و مورتی چندان با دنیای فیلم Alien بیگانه نیستند و با آن آشنایی دارند و در واقع به نظر می‌رسد که به دنبال تجربه این سری فیلم‌ها هستند. با این حال، تا ثانیه‌های پایانی ویدیو، این تبلیغ هیچ ارتباطی به فیلم Alien: Covenant ندارد و تنها در پایان نام این فیلم دیده می‌شود. اکران فیلم Alien: Covenant از هفته گذشته در برخی از کشورهای جهان و از روز جمعه در آمریکا آغاز شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده ریدلی اسکات بوده است و مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ماه گذشته، شبکه Adult Swim به صورت محدود اولین قسمت فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty را در روز اول آوریل منتشر کرد. با این حال، بقیه قسمت‌های فصل سوم این سریال در تابستان امسال منتشر خواهد شد، اما تاکنون تاریخی رسمی برای پخش هفتگی فصل سوم این سریال اعلام نشده است. فصل سوم سریال Rick and Morty در ۱۴ قسمت ساخته شده و قرار است داستان تیره‌تری نسبت به دو فصل گذشته داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده