// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

نسخه Early Access بازی Shardbound منتشر شد

استودیو Spiritwalk Games با انتشار تریلری بازی Shardbound را از طریق سیستم Early Access استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسپیریت‌والک گیمز (Spiritwalk Games) اعلام کرد که بازی Shardbound توانست به لطف کمپین موفقیت آمیز خود در کیک‌استارتر (Kickstarter) به سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم راه یابد.

بازی Sharbound که یک اثر تاکتیکال و کارتی است که همانند بازی‌های مشابه کارت‌هایی را در مراحل آغازین بازی در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توان آنها را با پول واقعی و پول داخل بازی تهیه کرد. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی از این قرار است که گیمرها می‌توانند با کاربر موردعلاقه خود در توییچ بازی را تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید توضیحات اسپیریت‌والک پیرامون ویژگی‌‌ها و داستان بازی Shardbound را مطالعه کنید:

بازی Shardbound یک اثر کارتی است که کاربران با پیش بردن بازی می‌توانند نیرو‌های خود را ارتقا و افزایش دهند و با رقیب خود نبرد داشته باشند. با تعیین موقعیت خود در نقشه و استفاده کردن از قابلیت‌های منحصر به فرد نیرو‌های خود به پیروزی دست یابید.

دنیای بازی Shardbound در حال نابودی است و تکه‌های آن از آسمان در حال ریزش است. کاربران با تاسیس Noble House به تنهایی یا با دوستان سفر خودشان را به سمت ShardBound آغاز می‌کنند و ماموریت‌های خود را به پایان می‌رسانند.

اگر کاربری را در سایت توییچ در حین بازی کردن این بازی مشاهده کردید، نشانه Shardfall آنها در بازی شما نمایان خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد به ماموریت‌های انحصاری توییچ دست یابید و از محتوای ویژه بهره ببرید.

در ادامه می‌توانید از ویژگی‌های بارز بخش توییچ بازی Shardbound با خبر شوید:

  • با کاربرانی که در توییچ در حین انجام این بازی هستند مبارزه کنید و از آیتم‌ و جاد‌و‌های ویژه‌ای برخوردار شوید
  • امکان تجربه بازی با کاربر موردعلاقه در توییچ
  • کاربران می‌توانند با تایید و ارسال دسته کارت‌‌های خود و چیدمان آنها برای کاربر توییچ از اطلاعات آن با خبر شوند
  • به مسابقاتی که توسط کاربران معروف توییچ در انجمن‌ها برگزار می‌شود، ملحق شوید
  • امکان کمک کردن به کاربر توییج موردعلاقه در نبرد‌ها

بازی Shardbound هم اکنون از طریق سیستم Early Access برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را دانلود و تماشا کنید:

| |

 

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده