نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه بازی تهران تغییر کرد

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بازی تهران یا به اختصار TGC تغییر کرد و دو ماه به تعویق افتاد.

تیم برگزاری Tehran Game Convention برای برگزاری بهتر و در خور شان صنعت بازی‌سازی ایران، تصمیم گرفته این نمایشگاه را با تأخیری دو ماهه برگزار کند. به همین جهت تاریخ برگزاری TGC از ۹ و ۱۰ اردیبهشت، به ۱۵ و ۱۶ تیرماه موکول شد. همچنین مکان برگزاری این نمایشگاه به دلیل پر بودن مرکز همایش‌های برج میلاد، به مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما تغییر کرده است. مکان برگزاری جدید، فضای غرفه‌سازی بیشتری برای شرکت‌کنندگان این رویداد فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه بازی تهران، می‌توانند از کد تخفیف ۲۰ درصدی EBTGC2017 که تا پایان اردیبهشت تمدید شده استفاده کنند.

در این نمایشگاه ۶۰ کنفرانس تخصصی برگزار می‌شود که تا کنون حدود ۵۰ سخنرانی نهایی شده و از بین آن‌ها، ۴۰ سخنران غیرایرانی هستند. متخصصان بازی‌های رایانه‌ای کشورمان در حوزه‌های فنی، طراحی، هنری، مدیریت و بازاریابی که علاقه‌مند به سخنرانی در این نمایشگاه هستند، می‌توانند طرح‌های سخنرانی خود را از طریق وبسایت رویداد ارسال کرده تا توسط هیئت مشاوران نمایشگاه مورد بررسی قرار گیرند.

نمایشگاه بین‌المللی بازی تهران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مجموعه Game Connection فرانسه برگزار می‌شود. هدف این نمایشگاه، اتصال و آشنایی فعالان بین‌المللی صنعت بازی‌سازی و بازی‌سازان و محصولات ایرانی است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت نمایشگاه بین‌المللی بازی تهران مراجه کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده