').attr('href','https://cdn.zoomg.ir/zoomg/ui/css/fonts.min.css'));
بزرگترین همایش تجاری حوزه بازیهای ویدیویی ایران با حضور نمایندههای خارجی که ۱۵ و ۱۶ تیرماه در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار میشود
در این مطلب میتوانید جمعبندی کنفرانسها و اخبار رویداد تجاری TGC 2018 را که در روزهای پنجشنبه و جمعه در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد، مطالعه کنید.
محند ال-خطیب، کارگردان فعال در استودیوی بازیسازی Artifact 5، با معرفی کامل بازی Anamorphine به صحبت دربارهی روشهایی پرداخت که با کمکشان میتوانید داستانگویی خود را تماما بر عهدهی محیطسازیهایتان بگذارید.
دیو پراکتور کنفرانس اجرای توسعه Agile در تیم را در نمایشگاه TGC 2018 برگزار کرد. با زومجی همراه باشید.
کارگردان هنری استودیوی Social Point، یکی از زیرمجموعههای کمپانی بزرگ و شناختهشدهی Take-Two Interactive، در کنفرانس خود به صحبت دربارهی نحوهی مدیریت یک تیم از آدمهای خلاق پرداخت.
اِلیس بارثولومیوس از هلند که با بیست سال تجربه در حوزهی بازیها ریاست کمپانی Ellis in Wonderland را بر عهده دارد، در کنفرانسی فوقالعاده از این گفت که چگونه میتوان مخاطبان این مدیوم را بیشتر و بیشتر کرد.
نوید شادرخ یکی از هنرمندان مفهومی تیم Black Cube Games است که در ساخت بازی «افسانه بیستون» همکاری میکند. او در رویداد TGC 2018 سخنرانی داشت و دربارهی سیلوئتها، مفهوم آنها و نقششان در طراحی بهتر شخصیتها صحبت کرد.
کنفرانس رکا سوگار از Electronic Arts در رابطه با همکاری با ناشران یا بازیسازانی بود که به دنبال برون سپاری پروژههایشان هستند.
رابطهی بین کارگردانی هنری و فناوریهای در دسترسِ حال و آینده در کنفرانس علی کیانی امین در TGC 2018 مورد بررسی قرار گرفت.
آرش جعفری، سرپرست تیم تولید بازی ایرانی «گرشاسپ» از استودیوی بازیسازی فن افزار شریف، در کنفرانس خود به صحبت دربارهی گامهایی پرداخت که با برداشتنشان، میتوانید نظر ناشرانِ بازیها دربارهی اثرتان را تغییر بدهید.
کنفرانس جذاب «داستان تلخ و شیرین کار روی دو پروژه به طور همزمان و درسهایی که میتوان از آن گرفت»، جمعه ۱۵ تیر با حضور فرزام ملکآرا، مدیرعامل شرکت توسعهگر شبیهساز در TGC 2018 برگزار شد.
حسن مهدی اصل سخنرانیای با موضوع بازی خود را در سی دقیقه معرفی کنید در نمایشگاه TGC 2018 برگزار کرد. با زومجی همراه باشید.
مسیح علاقه بند در TGC 2018 طی کنفرانس «بازی داده: ظهور طراحی بازی داده محور» از آنالیز و مدییریت دادهها میگوید.
کنفرانس جذاب و ارزشمند کیت ادواردز، رییس کمپانی Geogrify در TGC 2018، به چگونگی گسترش صنعت بازیها در داخل و خارج از کشور و تغییر نظرات غلط بسیاری از انسانها دربارهی این مدیوم ارزشمند، میپرداخت.
کنفرانس «طراحی بازیهای تلخ و شیرین: طراحی حولِ احساسات منفی»، جمعه ۱۵ تیر با حضور تایس وایلر، بازیساز مستقل برزیلی در TGC 2018 برگزار شد.
احسان دباغی، نقاش مات و هنرمند رنگ، در جریان کنفرانس خود در TGC 2018 به بیان کاربردهای مدل سازی سه بعدی در طراحی طرحهای مفهومی محیطهای بازی پرداخت و چگونگی ترسیم سریع چنین طرحهایی را با استفاده از مدلسازی توضیح داد.
محمد زهتابی، رییس استودیو پاییزان، کنفرانسی با موضوع بقا پس از اولین بازی در نمایشگاه TGC 2018 برگزار کرد. با زومجی همراه باشید.
کنفرانس «چگونه در توسعه بازیهای جامعه محور موفق عمل کنیم» با حضور فیلیپ زنتنر، مدیرعامل شرکت STOMT در TGC 2018 برگزار شد.
در این گزارش از کنفرانس ماریو ریکو، کارگردان هنری سابق استودیوهای الکترونیک آرتز، آتاری و یوبیسافت در رابطه نکاتی برای ساخت بازی AAA موبایل گفتهایم.
روز جمعه و در جریان رویداد TGC 2018، کنفرانس «محیط بازی خودتان را بسازید» با اجرای سامان کاظمی در سالن «هنرها»ی مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
هیتش اوچیل نماینده وبسایت IGN طی کنفرانس خود در رویداد TGC 2018 به بررسی راههای برقراری ارتباط میان بازی سازان مستقل با رسانههای جهانی پرداخت.