// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

کالاهای مربوط به بازی Call of Duty: WWII معرفی شدند

کمپانی اکتیویژن کالاهای مرتبط با بازی Call of Duty: WWII را معرفی کرد.

با به نمایش در آمدن تریلر بازی Call of Duty: WWII و نمایان شدن صحنه‌هایی از این بازی در جنگ جهانی دوم، خیلی از هواداران این مجموعه شدیدا منتظر عرضه این بازی هستند تا بار دیگر بتوانند روزهای خوش گذشته خود با سری Call of Duty را تکرار کنند. با اینکه تقریبا ۶ ماه تا عرضه بازی Call of Duty: WWII زمان باقی مانده، کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: WWII، محصولات مختلفی از آن را معرفی کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در سایت فروشگاهی مربوط به محصولات کال آف دیوتی، بخشی برای Call of Duty: WWII در نظر گرفته شده است که در آن، شما می‌توانید محصولات مورد نظر را خریداری کنید. از میان این محصولات می‌توان به هودیِ Call of Duty: WWII با قیمت ۴۵ دلار، تیشرت‌هایی با قیمت ۲۲ دلار و ژاکت‌هایی با قیمت ۴۵ دلار اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این کالاها را مشاهده کنید.

از دیگر اخبار حول بازی Call of Duty: WWII می‌توان به اطلاعات بخش داستانی آن اشاره کرد که در پلی‌استیشن بلاگ منتشر شده است. با اینکه داستان بازی در بازه زمانی ۱۹۴۴ میلادی تا ۱۹۴۵ روایت می‌شود، ولی در طول داستان اشاره‌هایی به اتفاق‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۴ نیز می‌شود تا مخاطبان بتوانند بیش از پیش با داستان بازی ارتباط برقرار کنند.

وقایع بازی در اروپا جریان دارد؛ جایی که نیروهای متفقین در حال جذب قدرت در مسیر خود به سمت آلمان هستند. شما برای رسیدن به آلمان باید کشورهایی نظیر فرانسه و بلژیک را اشغال کنید و از طریق راین به آلمان برسید.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان (سه نوامبر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده