// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

تاخیر در عرضه بسته الحاقی Not A Hero بازی Resident Evil 7

کمپانی کپکام اعلام کرد که عرضه بسته الحاقی Not A Hero، متعلق به بازی Resident Evil 7، با تاخیر همراه شده است.

در اواخر اولین ماه از سال ۲۰۱۷ میلادی بازی Resident Evil 7: Biohazard به عنوان یازدهمین بازی اصلی سری Resident Evil منتشر شد. از زمان عرضه این بازی، کمپانی کپکام با ارائه بسته‌های الحاقی متعدد در فواصل زمانی کوتاه، محتویات و حالت‌های بازی جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، عرضه بسته الحاقی Not a Hero که قرار بود در فصل بهار سال جاری منتشر شود، با تاخیر رو‌به‌رو شده است.

در ویدیوی منتشر شده از سوی کمپانی Capcom، کوشی ناکانیشی، کارگردان بازی رزیدنت اویل 7 در رابطه با دلیل تاخیر در عرضه Not A Hero اعلام کرده که تیم سازنده قصد دارد کیفیت این بسته الحاقی رایگان را بهبود ببخشد تا محصولی در‌خور مخاطبین ارائه دهد:

پس از مشاهده استقبال بی‌نظیر مخاطبین از بازی Resident Evil 7، ما به این نتیجه رسیدیم که این بسته الحاقی در حد انتظارات نخواهد بود.

در ادامه ماساچیکا کاواتا، تهیه‌کننده این بازی چنین اضافه می‌کند:

هدف ما این است که بسته الحاقی مذکور از نظر کیفیت مشابه بازی اصلی باشد. به همین دلیل برای تحقق این هدف به زمان بیشتری نیاز داریم.

در پایان کمپانی کپکام تایید کرده است که بسته الحاقی Not A Hero همچنان رایگان بوده و همزمان با بهبود کیفیت این بسته توسعه، تیم سازنده در حال کار بر روی بسته الحاقی جدیدی است. ویدیو صحبت‌های کوشی ناکانیشی، ماساچیکا کاواتا و جون تاکیوجی، تهیه‌کننده اجرایی بازی Resident Evil 7، را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همانطور که در اسفند ماه سال گذشته اعلام شد بازیکنان در بسته الحاقی Not A Hero در قالب شخصیت کریس رد‌فیلد، از اعضای کمپانی امبرلا کورپوریشن (Umbrella Corporation) قرار خواهند گرفت. علاوه بر بسته الحاقی مذکور، پیش از این دو بسته الحاقی به نام‌های Banned Footage Volumes 1 و Banned Footage Volumes 2 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

بازی Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی که با نظر مثبت منتقدین رو‌به‌رو شده و توانسته امتیاز ۸ را از زومجی در‌یافت کند، در ماه فوریه لقب دومین بازی پر‌فروش آمریکا را بدست آورده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده