// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱

بازگشت شخصیت قدیمی سری رزیدنت اویل در بسته الحاقی رایگان Resident Evil 7

شرکت کپ‌کام، اطلاعات جدیدی از شخصیت اصلی بسته الحاقی Not A Hero بازی Resident Evil 7 منتشر کرده است.

شرکت کپ‌کام، پیش از این اعلام کرده بود که بازی Resident Evil 7 در فصل بهار، یک بسته الحاقی رایگان به نام «Not A Hero» دریافت خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، حالا همان‌طور که شایعه شده بود این شرکت تأیید کرد که ستاره قدیمی این مجموعه، شخصیت اصلی این بسته الحاقی خواهد بود. کپ‌کام این اطلاعیه را از طریق صفحه‌های رسمی توییتر و فیسبوک خود اعلام کرده است. شما در ادامه خبر، اطلاعاتی را خواهید خواند که انتهای داستان این بازی را لو می‌دهد.

Resident Evil 7: Biohazard

به نقل از Destructoid، در حالی که در پایان بازی Resident Evil 7 مشخص شد که «کریس ردفیلد» برای «شرکت آمبرلا» کار می‌کند، اینک همین شخصیت قرار است نقشی محوری در بسته الحاقی و رایگان «Not A Hero» داشته باشد. کپ‌کام در اطلاعیه خود گفته است:

او در تعقیب چه کسی یا چه چیزی است؟ به زودی در داستانی جداگانه خواهیم فهمید.

در یکی از سه تصویری که کپ‌کام از بسته الحاقی Not A Hero منتشر کرده است، کریس ردفیلد در حالی نمایش داده می‌شود که در برابر یک توده غول‌پیکر ایستاده؛ در همین حال، یک هلی‌کوپتر بالای سر او پرواز می‌کند و چند سرباز نیز در کنارش هستند. در ادامه می‌توانید همه تصاویر منتشر شده از این بسته الحاقی رایگان را مشاهده کنید.

پس از دو بسته الحاقی پولی «Banned Footage Vol. 1» و «Banned Footage Vol. 2» که در حال حاضر روی همه پلتفرم‌ها قابل اجرا هستند، «Not A Hero» سومین محتوای افزودنی Resident Evil 7 است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده