نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

سرویس Xbox Game Pass در دسترس کاربران بیشتری قرار گرفت

سومین موج از دعوت‌نامه‌های فاز آلفای Xbox Game Pass برای اعضای منتخب Preview فرستاده شده است.

طی هفته‌های گذشته بخشی از اخبار بازی به سرویس Xbox Game Pass اختصاص داشته و این‌بار کمپانی مایکروسافت امکان تجربه کردن این خدمات را برای گروه بیشتری از مشتریان‌اش فراهم کرده است. هم‌اکنون سومین موج از دعوت‌نامه‌های فاز آلفای این سرویس برای اعضای Preview فرستاده شده یا در حال ارسال است که شاید نام شما هم در میان آن‌ها باشد.

مشترکین برنامه‌ی Preview مایکروسافت می‌توانند برای پیوستن به فاز آزمایشی Xbox Game Pass نخست وارد Xbox Insider Hub شوند و سپس گزینه‌ی Xbox Game Pass Alpha Preview را انتخاب کنند. دعوت‌نامه‌های جدید از طریق Xbox Live Messages در دسترس کاربران برگزیده قرار می‌گیرند.

سرویس Xbox Game Pass، که نخستین‌بار در اسفندماه سال گذشته رونمایی شد، به کاربران ایکس‌باکس وان و ویندوز امکان می‌دهد که در ازای پرداخت هزینه‌ی اشتراک، به دست‌کم ۱۰۰ بازی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 دسترسی داشته باشند. انتظار می‌رود که این خدمات تا پایان فصل بهار برای تمام دارندگان کنسول نسل هشت مایکروسافت راه‌اندازی شود؛ البته سرویس فوق همچنان در فاز آزمایشی است و هنوز تاریخ دقیقی برای آغازبه‌کار رسمی آن اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده