// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۹

سرویس Xbox Game Pass توسط مایکروسافت معرفی شد

سرویس Xbox Game Pass به کاربران اجازه می‌دهد که ماهانه تنها با پرداخت یک اشتراک ۱۰ دلاری بدون هیچ محدودیتی به صد بازی به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. 

کمپانی مایکروسافت به تازگی سرویس Xbox Game Pass را معرفی کرد. «ایکس‌باکس گیم پَس» به شما امکان دسترسی به بیش از صد بازی کنسول ایکس‌باکس 360 و کنسول ایکس‌باکس وان را به صورت رایگان و نامحدود آن هم در قبال پرداخت اشتراکی ۹.۹۹ دلاری/۷.۹۹پوند به صورت ماهانه می‌دهد. طبق اعلام مایکروسافت این سرویس در اواخر بهار برای کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. 

همان طور که در وبسایت ایکس‌باکس اشاره شده این سرویس شامل آثار تراز اولی از جمله بازی Halo 5: Guardians، بازی Gears of War: Ultimate Edition، بازی Lego Batman، بازی NBA 2K16 و بازی Mad Max می‌شود. از طرفی به صورت ماهانه بازی‌های متوعی به این سرویس افزوده خواهد شد.

مایکروسافت در توضیحات رسمی آورده است:

به انجام بازی‌های متنوع در طیف‌ گسترده‌ای از سبک‌ها بپردازید. از اکشن ماجراجویی و بازی‌های خانوادگی گرفته تا بازی‌های تیراندازی و پازل. ما به صورت ماهانه بازی‌های گوناگونی را به این سرویس اضافه می‌کنیم تا رنج گسترده‌ای از آثار تراز اول را برای انتخاب در پیش رو داشته باشید.

این کمپانی در ادامه آورده است:

تمام بازی‌هایی که انتخاب می‌کنید به صورت مستقیم بر روی کنسولتان دانلود می‌شود و شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی و به صورت کامل به انجام بخش داستانی یا چند نفره بازی مورد علاقیتان بپردازید زیرا ما از موانع اینترنتی و مشکل‌هایی که ممکن است استریم کردن برای مخاطبان به وجود آورد آگاه هستیم. از طرفی عضویت در این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا در صورتی که دوست داشتید آثار مدنظرتان را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنید همچنین این مورد شامل محتواهای اضافه و بسته‌های الحاقی بازی‌ها نیز می‌شود و شما می‌توانید با تخفیفی ۱۰ درصدی به خرید آن‌ها بپردازید. (البته قابل اشاره بوده که بسته‌های الحاقی زمانی تخفیف می‌خورند که بازی اصلی در این سرویس در دسترس باشند) شما برای دسترسی به Xbox Game Pass نیازی به اشترک طلایی سرویس ایکس‌باکس لایو ندارید ولی برای انجام بخش چندنفره باید در این سرویس نیز عضو باشید.   

کسانی که عضو برنامه اینسایدر ایکس‌باکس باشند می‌تواند امروز به صورت بسیار محدود به تجربه این سرویس که در مرحله آلفا قرار دارد بپردازند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده