// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

سی‌ دی پراجکت ساخت بازی The Witcher 4 را بررسی می‌کند

استودیو سی‌دی پراجکت رد در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده است که به بازی The Witcher 4 فکر خواهد کرد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt آخرین ماجراجویی گرالت و جنگ با Wild Hunt را به تصویر کشید و توانست به یکی از بهترین بازی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا جلسه‌ای بین مدیران استودیو سی‌دی‌ پراجکت رد، سازنده و ناشر مجموعه The Witcher، برگزار شده است که در جریان آن، آن‌ها در مورد آینده این مجموعه سخن گفته‌اند.

در جریان این جلسه اعلام شد که ویچر سه گانه‌ای بود که در نسخه سوم به سرانجام رسید و حال ساخت دنباله‌ای برای آن و استفاده از این شخصیت، با عقل جور در نمی‌آید ولی این گفته بدین معنا نیست که بازی دیگری از این مجموعه ساخته نخواهد شد. استودیو سی‌دی پراجکت رد در این باره می‌گوید:

بازی The Witcher به عنوان یک سه گانه شناخته می‌شود و یک سه گانه قسمت چهارمی نخواهد داشت. ما دنیای این بازی را بسیار دوست داریم و ۱۵ سال از عمر خود را بر روی این بازی سرمایه‌گذاری کرده و سود خود را بدست آوردیم. از این‌رو به ساخت نسخه‌ای دیگر از این مجموعه فکر خواهیم کرد.

بارها اخباری منتشر شده است که در جریان آن اعلام شده که احتمال ساخت بازی The Witcher 4 وجود دارد و با این حال بر اساس موفقیت‌های نسخه سوم، می‌توان انتظار داشت که در آینده ساخت بازی دیگری از این مجموعه با شخصیت‌های دیگر ویچر در دستور کار قرار بگیرد.

در آخر نظر شما چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده