نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: دومین هفته صدرنشینی بازی Ghost Recon Wildlands

در هفته‌ای که بازی جدید بزرگی عرضه نشد، Ghost Recon Wildlands توانست برای دومین هفته متوالی صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، بازی جدید یوبیسافت با نام Ghost Recon Wildlands توانست برای دومین بار متوالی صدر جدول بازی‌های پرفروش انگلستان را از آن خود کند. سال ۲۰۱۷، تا به اینجا سال بسیار موفقی برای استودیوی فرانسوی یوبی سافت بوده است زیرا از ابتدای سال تا به حال، بازی‌های این استودیو موفق شدند چهار بار تبدیل به صدرنشین جدول بازی‌های پرفروش انگلستان شوند (بازی For Honor نیز توانست در زمان عرضه‌اش دوبار صدر جدول بازی‌های پرفروش انگلستان را به دست آورد.) از طرف دیگر، بازی Lego Worlds در هفته دوم انتشارش توانست با یک پله صعود و پشت سر گذاشتن Horizon Zero Dawn، به جایگاه دوم دست پیدا کند و به این ترتیب Horizon Zero Dawn، انحصاری جدید پلی‌استیشن 4 با یک پله سقوط به مکان سوم سقوط پیدا کرد. 

دو بازی که دیگر به دیدنشان در جدول عادت کرده‌ایم، یعنی GTA V و فیفا 17 به ترتیب در مکان‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. GTA V با یک پله صعود و فیفا با دو پله صعود به این مکان دست پیدا کردند. The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی جدید انحصاری نینتندو که برای پلتفرم‌های سوییچ و Wii U عرضه شد این هفته با دو پله سقوط به مکان ششم جدول بازی‌های پرفروش انگلستان سقوط کرد. با اتفاقاتی که در جدول این هفته افتاد، این بازی تبدیل به تنها بازی کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ شد که در ۱۰ بازی پرفروش انگلستان قرار گرفته است.

یکی دیگر از بازی‌هایی که به دیدن آن در جدول بازی‌های پرفروش هفتگی انگلستان عادت کرده‌ایم، بازی راکت لیگ است. این بازی هم توانست این هفته با یک پله صعود از مکان هشتم هفته گذشته خود، به مکان هفتم دست پیدا کند. در مکان هشتم جدول این هفته، بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار گرفت که توانست از مکان دهم خود را به مکان هشتم برساند. Minecraft Xbox Edition نیز که در جایگاه دوازده هفته گذشته قرار داشت، دوباره وارد ۱۰ بازی پرفروش شد و توانست مکان نهم را به خود اختصاص دهد. به دلیل فروش‌های ویژه‌ای که خرده‌فروشان در نظر گرفتند، بازی Forza Horizon 3 با فروش خوبی مواجه شد و توانست از مکان ۱۵ به مکان ۱۰ برسد و دوباره خود را در بین ۱۰ بازی پرفروش انگلستان ببیند.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Ghost Recon Wildlands

دومین هفته انتشار و دومین صدرنشینی متوالی
۲۳

Lego Worlds

-
۳۲

Horizon Zero Dawn

-
۴۵

Grand Theft Auto V

-
۵۷

FIFA 17

-
۶۴

The Legend of Zelda: The Breath of the Wild

تنها بازی نینتندو سوییچ در بین ۱۰ بازی پرفروش
۷۸

Rocket League

-
۸۱۰

Call of Duty: Infinite Warfare

-
۹۱۲

Minecraft Xbox Edition

ورود دوباره به جدول

۱۰۱۵

Forza Horizon 3

ورود دوباره به جدول


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده