// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

تاریخ انتشار بازی Cat Quest برای پلی استیشن 4 مشخص شد

استودیو PQube Limited با انتشار تریلری جدید از بازی Cat Quest، تاریخ انتشار این بازی را برای پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

در جریان اخبار بازی، استودیوی سنگاپوری پی کیوب لیمیتد (PQube Limited) تاریخ انتشار بازی Cat Quest را که در سبک نقش آفرینی طراحی شده است، برای پلی استیشن 4 مشخص کرد.

استودیوی سازنده این پروژه که مسئولیت انتشار آن را نیز بر عهده گرفته است، اعلام کرد که بازی Cat Quest در تاریخ ۱۹ آبان‌ماه (۱۰ نوامبر) در ریجن اروپا و ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) در ریجن آمریکا برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

بازی Cat Quest هم‌اکنون با قیمت ۱۲.۹۹ دلار از طریق پلتفرم استیم برای پی سی و مک در دسترس است. در آن سو کاربران موبایل می‌توانند با پرداخت ۴.۹۹ دلار این بازی را روی پلتفرم آیفون و اندروید خریداری کنند. به نقل از صفحه پیش‌خرید سایت آمازون این بازی، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Cat Quest با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای ریجن آمریکای شمالی و اروپا منتشر می‌شود. همچنین بازی مذکور قرار است برای نینتندو سوییچ نیز عرضه شود، اما سازندگان تا به امروز اطلاعات زیادی از پورت سوییچ این بازی منتشر نکرده‌اند.

برای اطلاع بیشتر از بازی Cat Quest می‌توانید به و‌ب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید.

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی نیز از بازی Cat Quest منتشر کردند که گیم‌پلی این بازی را نشان می‌دهد و در انتها نیز به تاریخ انتشار این بازی روی پلی‌استیشن 4 اشاره می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

در مطلبی دیگر می‌توانید توضیحات سازندگان پیرامون روند توسعه بازی Cat Quest را در ویدیویی در زومجی تماشا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده