نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

ریزر با پروژکتور Ariana فضای گیم را به خانه گیمرها می آورد

ریزر قصد دارد با پروژکتور آریانا، فضای بازی‌های ویدیویی را به خانه‌های گیمرها بیاورد.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که آرزو داشتید روزی بتوانید خود را در فضای بازی‌ای که در حال انجام هستید، ببینید، ریزر با پروژکتور Ariana این آرزوی شما را برآورده کرده است. پروژه آریانا، یک ویدیو پروژکتور است که در حال حاضر در حال طی کردن مراحل اولیه و آزمایشی خود است. این پروژکتور با استفاده از فناوری کرومای مختص ریزر، می‌تواند فضای درون بازی را برای گیمر شبیه‌سازی کند. با اینکه این پروژکتور کماکان یک طرح مفهومی است، اما Razer آن را در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآورد. 

Razer Ariana

ریزر در ادامه معرفی این پروژکتور اعلام کرد که آریانا توانایی‌های یک پروژکتور 4K معمولی را نیز داراست اما پخش تصاویر 4K وظیفه اصلی آن نیست. بنا به ادعای ریزر، وظیفه اصلی پروژه آریانا این است که برای شما فضایی را فراهم کند که شما تصور کنید صفحه نمایشگر شما، کل اتاق شما است. یک لنز فیش‌آی ۱۵۵ درجه به همراه دو حسگر تشخیص عمق به آریانا اجازه می‌دهد که وسایل درون اتاق را تشخیص دهد و بدون مشکل تصویر را برای گیمر فراهم کند. این پروژکتور حالت دیگری نیز دارد که فقط می‌تواند رنگ‌هایی را به نسبت به بازی‌ای که در حال انجام آن هستید، فراهم کند.

Project Ariana Razer

با تمام این تفاسیر، عملکرد پروژه Ariana کاملا به چینش اتاق شما بستگی دارد زیرا با توجه به تصاویری که ریزر از این محصول منتشر کرده است، به نظر می‌رسد شما نیاز به یک اتاق نسبتا بزرگ با وسایل کم دارید. با این حال، ممکن است این سوالات کمی غیر منطقی به نظر برسد زیرا تمام هدف ریزر از نشان دادن این محصول در نمایشگاه CES 2017، نمایش قابلیت‌های ویژگی کرومای این شرکت بوده است. 

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده