// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

راهنمای جامع بازی Total War: Warhammer - قسمت سوم

پس از اینکه در قسمت دوم راهنمای جامع بازی Total War: Warhammer با سیستم مذاکرات بازی آشنا شدید، حال نوبت به قسمت سوم این راهنما رسیده است. با زومجی همراه باشید.

در قسمت سوم آموزش جامع بازی Total War: Warhammer که پیش‌روی شما است، به معرفی سیستم کنترل شهرها و توضیح مفصل زیربخش‌های آن شامل کنترل رضایت‌مندی مردم، راهنمای ساخت درست ساختمان‌ها، کاهش فساد در استان‌ها و دیگر بخش‌های آن می‌پردازیم.

استان‌ها و شهرها

سیستم شهری بازی Total War: Warhammer بطور جزیی بر اساس شهر و بطور کلی بر اساس استان‌ها ساخته شده است. بدین معنی که شما تنها می‌توانید بطور مثال مالیات را بصورت استانی دریافت کنید و امکان دریافت به دو شکل جدا از دو شهر یک استان وجود ندارد. همچنین مواردی مانند فسادهای خون‌آشامی و کی‌-آسی نیز که در قسمت قبل توضیح داده شد، بصورت استانی بر قلمروی شما تاثیر می‌گذارند. پس این مساله به نحوی کار کنترل قلمرو را راحت‌تر می‌کند. در ابتدا یک تصویر کلی از منوی استان‌‌ و شهر را در زیر مشاهده می‌کنید:

آموزش بازی Total War: Warhammer

  • ۱: نشان دهنده‌ی میزان رشد استان و داخل پرانتز نیز نشان دهنده‌ی رشد پیش‌بینی شده در تُرن بعد (جزییات بیشتر در تصویر شماره‌ی ۱/۱)
  • ۲: نشان دهنده‌ی تعداد ترن باقیمانده تا رسیدن به نقطه‌ی رشد بعدی (نقطه‌ی رشد صرفا یک اصطلاح است که در این راهنما بکار برده می‌شود و معنی دقیق کلمه‌ی «Population Surplus» نیست و برای فهم بهتر از آن استفاده می‌شود)
  • ۳: تعداد نقاط رشد حال حاضر. نقاط رشد در حقیقت مانند مجوزهایی برای ارتقای مرکز اصلی شهر به لول بالاتر عمل می‌کنند. هرچه میزان توسعه‌ی استان شما بیشتر باشد، نقاط رشد بطور سریع‌تر بدست خواهند آمد. میزان توسعه‌ی بیشتر نیز در گرو ساختمان‌های ویژه‌ای است که جلوتر توضیح داده خواهد شد. بطور مثال برای رسیدن به مرکز شهر سطح ۳ باید حتما ۳ نقطه‌ی رشد داشته باشید. با رسیدن به حد مجاز نقاط رشد برای ارتقای سطح مرکز اصلی شهر، یک خانه‌ی جدید برای ساخت ساختمان جدیدی در آن شهر به وجود می‌آید. بطور خلاصه برای ساخت تعداد بیشتری ساختمان باید به ترتیب سرعت رشد استان را افزایش دهید، سپس منتظر رسیدن به نقاط رشد بیشتر شوید و در نهایت پس از رسیدن به تعداد نقاط رشد مورد نیاز می‌توانید ساختمان جدید را بسازید. در تصویر بالا ظرفیت ساختمان‌ها به پایان رسیده و دیگر نقاط رشد جدید بدست نخواهند آمد. جزییات بیشتر به مرور گفته خواهد شد.
  • ۴: در صورت فعال بودن این گزینه، مقدار قابل توجهی مالیات از استان مورد نظر گرفته خواهد شد. البته در ازای مقداری نارضایتی مردم.
  • ۵: میزان درآمد شما از این استان. (جزییات بیشتر در تصویر شماره‌ی ۱/۲)
  • ۶: میزان فرمان‌برداری یا رضایت مردم در ترن حاضر در خارج از پرانتز و اضافه شدن یا کم شدن از این مقدار در ترن بعد در داخل پرانتز نشان داده می‌شوند. (جزییات بیشتر در تصویر شماره‌ی ۱/۳)
  • ۷: میزان فساد موجود در استان و فساد پیش‌بینی شده در ترن بعدی در داخل پرانتز که در تصویر بالا دیده نمی‌شود. فساد همانطور که در قسمت دوم آموزش توضیح داده شد، می‌تواند در صورت کنترل نشدن استان یا حتی در مواردی قلمروی شما را تهدید و از دست شما خارج کند. بطور معمول رسیدن به میزان فساد بالای ۱۰ درصد خطرناک بوده و باید حتما کنترل شود. اگر فساد به حد قابل توجهی برسد می‌تواند موجبات ظهور ارتشی از پدید آورنده‌ی فساد را به وجود آورد که این ارتش می‌تواند مراکز شهری آن استان را تصرف یا سعی در خراب کاری در آن استان کند. برای جلوگیری از پخش شدن فساد راه‌های متعددی وجود دارد. اول اینکه می‌توانید در صورت کنترل تمامی شهرهای یک استان، وضعیت آن استان را بر روی حالتی قرار دهید که با فساد مبارزه کند. این وضعیت‌ها جلوتر توضیح داده خواهند شد. راه دیگر بهره‌مندی از مامورین مخصوص هر نژاد برای این کار است. به این معنی که برخی از مامورین هر نژاد، بطور مثال «Goblin Big Boss» برای نژاد پوست سبزها می‌تواند با حضور خودش در استان، میزان فساد را کاهش دهد. البته گاهی حضور این مامورین نیز کارساز نخواهد بود و شما باید با شخصی سازی ویژگی‌های آن مامور که در قسمت چهارم آموزش توضیح داده خواهد شد، سعی در تقویت مهارت‌های مبارزه با فساد او شده تا وی بتواند به قوی‌ترین شکل ممکن جلوی انتشار فساد را بگیرد.
کنترل برخی از رویدادها خارج از حیطه‌ی شماست. مانند ورود Chaos به بازی و انتشار فساد اولیه
  • این حالت برای قهرمانان و فرماندهان شما نیز وجود دارد و شما می‌توانید با اختصاص ویژگی‌های ضد فسادی که در طول بازی به برخی از فرماندهان شما داده می‌شود، با انتشار فساد مبارزه کنید. راه سوم که می‌توانید در هر استان و شهری از آن استفاده کنید، ساختمان‌های ضد فساد است که جلوتر توضیح داده خواهند شد.
  • ۸: افکت‌ها و رویدادهایی که استان مورد نظر را تحت تاثیر قرار می‌دهند. (رویدادها در قسمت اول آموزش توضیح داده شد)
  • ۹: وضعیت استان که می‌توانید با قرار دادن آن بر روی هر یک از حالت‌های موجود (بسته به نژادی که با آن بازی می‌کنید) نتیجه‌ی متفاوتی را شاهد باشید. (جزییات بیشتر در تصویر شماره‌ی ۱/۴)

آموزش بازی Total War: Warhammer

همانطور که در تصویر ۱/۱ مشاهده می‌کنید، جزییات رشد استان در این قسمت موجود است. در این قسمت مواردی مانند «رشد مورد نیاز برای رسیدن به نقطه‌ی رشد بعدی» (Growth needed for surplus) و «تعداد ترن‌های باقی‌مانده تا رسیدن به نقطه‌ی رشد بعدی» (Turns until surplus point) دیده می‌شوند. در تصویر شماره‌ی ۱/۲ نیز جزییات ریزتری از درآمدهای شما از استان مورد نظر نشان داده شده است که می‌توان در آن میزان سکه‌ی بدست آمده از هر شهر آن استان را مشاهده کرد.

آموزش بازی Total War: Warhammer

در تصویر شماره‌ی ۱/۳ می‌توانید جزییات رضایت‌مندی یا فرمان‌برداری مردم در یک استان خاص را مشاهده کنید. در این قسمت عوامل مثبت و منفی که در حال تاثیرگذاری بر مردم آن استان هستند، در کنار میزان هر یک (به شکل عدد مثبت یا منفی) نمایش داده شده است. معنی و مفهوم تمامی خطوط این بخش به ترتیب از بالا به پایین شامل «میزان رضایت حال حاضر مردم»، «میزانی که در ترن بعدی به این مقدار اضافه یا از آن کم می‌شود»، «تاثیر ساختمان‌ها بر رضایت مردم»، «موجودیت کلی کشوری که با آن بازی می‌کنید»، «مالیات»، «رخدادها» و «تاثیر فساد» هستند. مثلا وجود عدد «۳-» در کنار نام Events به این معناست که رخدادهای حال حاضر، بر این استان در هر ترن، به میزان منفی سه تاثیر می‌گذارند. در نهایت مجموع این اعداد و امتیازها هستند که باعث رضایت یا شورش مردم یک استان می‌شوند. پس باید آنها را مدیریت کنید!

راهکارهایی برای انجام این کار در آخر مقاله توضیح داده خواهند شد. همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، یکی از راه‌های مبارزه با فساد و ایجاد رضایت‌مندی برای مردم، تغییر حالت استان است. در ابتدا دقت داشته باشید که شما تنها می‌توانید حالت استان‌هایی را تغییر دهید که تمامی شهرهای آن استان را در کنترل خود داشته باشید. در غیر اینصورت امکان تغییر استان برای شما وجود نخواهد داشت. همانطور که در تصویر شماره‌ی ۱/۴ مشاهده می‌کنید، نژاد پوست سبزها دارای ۳ حالت برای استان‌های خود به شرح زیر هستند:

  • ۱: همانطور که از توضیحات داخل تصویر نیز مشخص است، این حالت برای افزایش میزان درآمد شما از این استان است و بدون اینکه بر رضایت‌مندی مردم تاثیر بگذارد، به میزان مثبت پنج درصد به درآمد حاصله از این استان می‌افزاید.
  • ۲: حالت پیش‌فرض هر استان است که هیچ عمل خاصی انجام نمی‌دهد.
  • ۳: این حالت باعث کاهش فسادهای خون‌آشامی و کی-آسی و کاهش هزینه‌ی ساخت نیروهای زمینی در این استان، به میزان منفی پنج درصد خواهد شد. (قرار دادن استان‌های تحت فساد بر روی این حالت، یک راهکار بسیار خوب برای مبارزه با فساد است)
  • ۴: این حالت باعث افزایش ۲۰ درصدی رشد استان و افزایش مثبت دو درصدی رضایت‌مندی مردم می‌شود. (استفاده از این حالت نیز برای زمانی که نیاز دارید مانع از شورش مردم یک استان شوید یا سریعا استان را توسعه دهید، بسیار مناسب است. توضیحات تکمیلی در قالب نکات طلایی در آخر مقاله گفته خواهند شد)

ادامه‌ی توضیحات تصویر شماره‌ی یک (۱):

  • ۱۰: جهت تغییر نام استان به نام دلخواه شما.
برخی ساختمان‌ها وجود دارند که به غیر از مرکز اصلی شهر، تعدادی نیروی ویژه را به ارتش‌های محافظ آن شهر اضافه می‌کند
  • ۱۱: نشان دهنده‌ی نام مرکز این استان.
  • ۱۲: نشان دهنده‌ی نام شهرهای دیگر این استان. همیشه و برای تمامی نژادها، مراکز استان‌ها دارای شش خانه برای ایجاد ساختمان و سایر شهرها نیز دارای چهار خانه هستند.
  • ۱۳: نمایش همین منوی استان و شهر که در تصویر می‌بینید.
  • ۱۴: نمایش اطلاعات ارتش‌های هر شهر (Garrison) این ارتش‌ها تنها برای دفاع از شهر بوده و امکان خارج کردن آنها وجود ندارد. با ارتقای مرکز اصلی شهر و برخی ساختمان‌ها، تعداد و نوع آنها افزایش می‌یابد.
  • ۱۵: نمایش شاخه‌ها و زیرشاخه‌های ساختمان‌ها. (جزییات بیشتر در تصویر شماره‌ی ۲)
  • ۱۶: برای به خدمت گرفتن (ساخت) فرمانده.
  • ۱۷: برای به خدمت گرفتن (ساخت) مامور و قهرمان. (Agent)

در تصویر زیر که بخش شاخه‌ها و زیرشاخه‌های ساختمان‌ها را نشان می‌دهد، می‌توانید اطلاعات کاملی از ساختمان‌های ساخته شده و نشده، نیروهایی که با ساخت هر یک باز می‌شوند و مواردی از این دست را مشاهده کنید:

آموزش بازی Total War: Warhammer

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، تمامی ساختمان‌های این نژاد در این قسمت نشان داده شده که به تفکیک سطح مرکز اصلی شهر بصورت افقی قرار دارند. مثلا سطح یک مرکز اصلی شهر دارای سه ساختمان است که بصورت افقی در یک خط نشان داده شده‌اند. توجه داشته باشید که تنها در مرکز هر استان می‌توان تمامی ساختمان‌های موجود برای هر نژاد را ساخت. یعنی اینکه در سایر شهرهای استان تنها برخی از ساختمان‌ها قابل ساخت هستند که می‌توانید این تفاوت را جلوتر و در تصویر شماره‌ی ۳ مشاهده کنید. با تکمیل شدن هر سطح از مرکز شهر، تمامی ساختمان‌های آن سطح قابل ساخت خواهند بود.

  • ۱: در صورت ساخت برخی از ساختمان‌ها، نیرو یا نیروهایی برای ساخت باز می‌شوند که می‌توانید تصویر آنها را در این قسمت ببینید.
  • ۲: ساختمان‌هایی که این علامت را دارند، برای ساخت نیازمند تکمیل شدن یک تکنولوژی خاص هستند که با بردن نشان‌گر ماوس روی این علامت، آن تکنولوژی مورد نیاز به شما نشان داده خواهد شد.
  • ۳: این اعداد بیانگر تعداد نقاط رشد مورد نیاز برای ساخت این مرکز شهر هستند.

آموزش بازی Total War: Warhammer

تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، ساختمان‌های قابل ساخت در سایر شهرهای یک استان هستند و همانطور که مشخص است، برخی از ساختمان‌ها با علامت ضربدر قرمز، غیرقابل ساخت هستند و تنها باید در مرکز هر استان ساخته شوند. باید سعی کنید در هر استان تعادل خوبی بین انواع ساختمان را برقرار کنید و بطور مثال از یک ساختمان نظامی با یک منظور، تنها یکی داشته باشید. مجموعه نکاتی که در رابطه با موارد گفته شده در این قسمت می‌تواند راه‌گشای شما باشد و از آنها به عنوان نکات طلایی یاد شود، در زیر جمع‌آوری شده که می‌توانید مطالعه کنید.

آموزش بازی Total War: Warhammer

در رابطه با ایجاد رضایت‌مندی در مردم، به این دلیل که تقریبا مهم‌ترین عامل در این امر فساد موجود در استان است، مشترکا نکاتی در این باره گفته می‌شود. همانطور که بالاتر نیز گفته شد، چندین راه وجود دارد که می‌توانید بسته به میزان نارضایتی مردم از یک یا تمامی آنها در یک استان استفاده کنید و اگر بازهم احساس کردید که اوضاع رو به وخامت است، می‌توانید برای مدت محدودی ارتشی نه چندان بزرگ را در آن استان نگه دارید تا اوضاع بهتر شود. لازم نیست برای هر شهر یک ارتش قرار دهید و تنها یک ارتش در یکی از شهرهای استان کفایت می‌کند. اولین این راه‌ها ساخت ساختمان‌هایی برای خوشحال کردن مردم و کاهش فساد (در قالب یک ساختمان) است که برای تمامی نژادها وجود دارد و می‌توانید با مراجعه به منوی ساختمان‌ها که در بالا توضیح داده شد، آن را پیدا کرده و حداقل یکی از آن در هر استان بسازید. توجه داشته باشید که اگر از یک ساختمان خاص در یک استان بیش از یک عدد داشته باشید، علامت مثلث زرد رنگی کنار ساختمان‌های مانند آن پدید می‌آید به این معنی که شما از این ساختمان در این استان دارید و نیازی نیست که مجددا از آن بسازید. اما در نظر داشته باشید بعضی از ساختمان‌ها علی‌رغم موجود بودن در استان شما، گاهی اوقات مجددا باید ساخته شوند. یکی از این موارد همین ساختمان رفاهی مردم و کاهش فساد است که در صورت داشتن چندین عدد از آن، دیگر می‌توان به جرات گفت که مردم آن استان را برای همیشه خوشحال خواهند کرد. البته این را هم در نظر داشته باشید که تا حد ممکن بیش از یک عدد از هر ساختمان در یک استان نسازید، چون‌که هزینه‌ی آن از بین رفتن یک خانه، جا یا ظرفیت در آن شهر است. برخی ساختمان‌ها را هم اصلا نباید بیش از یک عدد داشته باشید. مانند ساختمان ساخت ادوات جنگی مثل منجنیق.

تعادل خوبی را بین ساختمان‌های نظامی برقرار کنید و از هر گروه حداقل یک ساختمان داشته باشید و مثلا همه را به سواره‌نظام اختصاص ندهید

باز هم تاکید می‌شود، ترکیب ساختمان‌های رفاهی شما بسته به وضعیت آن استان و موقعیتش نسبت به دشمنان و کشورهای پخش کننده‌ی فساد دارد. مثلا سعی کنید استان‌های مرزی خود را سریعا به این ساختمان‌ها مجهز کنید و مثلا استان‌هایی را که دور از دسترس دشمنان است، در صورت نیاز به این مدل ساختمان‌ها تجهیز کنید. یکی از نکات مهم در ساختمان سازی این است که به دلیل محدودیت ساخت اکثر ساختمان‌های نظامی تمامی نژادها، سعی کنید ظرفیت‌های مرکز اصلی استان خود را که ۶ عدد است، فقط و فقط به ساختمان‌های نظامی تخصیص دهید. چون همانطور که در تصویر شماره‌ی ۳ مشاهده می‌کنید، سایر شهرهای یک استان امکان ایجاد ساختمان‌های نظامی را ندارند یا بصورت بسیار محدود دارند و اگر شما در این شهرها ساختمان‌های نظامی بسازید، ظرفیت آنها را اشت\غال کرده‌اید و نمی‌توانید آن ساختمان را تا آخرین سطح ارتقا داده و قوی‌ترین نیروهای آن را باز کنید. به همین دلیل بهتر است این ساختمان‌ها را در مرکز اصلی استان ساخته و ساختمان‌هایی مانند خوشحالی مردم، افزایش درآمد و سکه و موارد دیگر را در سایر شهرهای استان بسازید. مجددا گفته می‌شود، به دلیل ترکیبی بودن ساختمان‌های خوشحالی مردم و کاهش فساد، هر دوی آنها در قالب یک موضوع توضیح داده می‌شوند. البته حالت استان برای این دو مورد بسته به نوع نژاد می‌تواند متفاوت باشد. مثلا و همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، حالت‌های استانی نژاد پوست سبزها برای کاهش فساد و رضایت‌مندی مردم از یکدیگر جدا هستند، اما ساختمانی که این کار را انجام می‌دهد مشترک است.

یکی دیگر از راه‌های افزایش رضایت مردم تغییر حالت استان بر روی حالتی است که باعث رضایت بیشتر آنها می‌شود و چون توضیح خاصی ندارد پیش‌تر نیز گفته شده از بازگویی آن صرف‌نظر می‌شود. راه آخر برای این کار نیز قرار دادن مامورین و فرماندهان خود در این استان‌ها است که می‌توانند باعث افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش فساد شوند. البته در نظر داشته باشید که حضور برخی فرماندهان می‌تواند باعث ناراحتی مردم نیز شود! این امر به خصوصیات شخصی آن فرمانده یا مامور بر می‌گردد که در قسمت چهارم آموزش بطور مفصل توضیح داده خواهد شد.

سعی کنید استان‌های عقبی‌تر را از لحاظ ثروت توسعه دهید تا در صورت حمله‌ی دشمن، استان‌های کم‌ارزش‌تر جلویی نصیب آنها شوند

برخی ویژگی‌ها و خصوصیات نیز به مرور و با ارتقای سطح شخصیت‌های شما، به آنها داده خواهد شد که در افزایش رضایت‌ مردم و کاهش فساد بسیار موثر هستند. بطور خلاصه اینکه سعی کنید شرایط متعادلی را در تمامی استان‌های خود، به خصوص استان‌هایی که بیشتر در معرض خطر قرار دارند ایجاد کنید. تلاش کنید به فاصله سه الی چهار استان، یکی از استان‌های خود را به تمامی ساختمان‌های نظامی تجهیز کنید که در صورت لزوم برای ساخت ارتش مجبور نشوید از دورترین استان نیرو بسازید. استان‌هایی را نیز که قصد ساخت بناهای نظامی در آنها را ندارید، با ساختمان‌های رفاهی، مالی و صنعتی به مراکز تولید سکه‌ی خود تبدیل کنید.

به خاطر داشته باشید هرچه استان شما سریع‌تر توسعه باید، سریع‌تر می‌توانید مرکز آن را ارتقا دهید و هرچه این مرکز سریع‌تر ارتقا یابد، سریع‌تر ظرفیت‌های جدید برای ساختمان‌های جدید باز می‌شود. پس در استان‌هایی که قصد توسعه‌ی سریع‌تر آنها را دارید، وضعیت استان را بر روی این حالت که پیش‌تر ذکر شد قرار دهید و حداقل یک ساختمان سرعت بخشی به توسعه نیز در آن بسازید. به نظر شما این ساختمان باید در چه شهری ساخته شود؟ درست است، در شهری غیر از مرکز اصلی استان! چون قرار است ظرفیت‌های مرکز اصلی به ساختمان‌های نظامی برسد. همیشه به یاد داشته باشید پس از تصرف یک شهر، تمامی جمعیت استانی که آن شهر در آن قرار دارد برای چندین ترن ناراضی می‌شوند. در این حالت اگر تمامی شهرهای استان را در دست دارید، سریعا حالت استان را تغییر دهید و اگر نیز این کار را نمی‌توانید انجام دهید، ساختمان رفاهی بسازید و تا چند ترن سعی کنید یک ارتش، هرچند کوچک، در آن مستقر کنید. با تمامی این تفاسیر، گاهی رضایت مردم و پخش شدن فساد در گرو رویدادهای بازی است که شما هیچ کنترلی بر آنها ندارید و تنها باید صبر کنید تا دوره‌ی آن‌ها سپری شود. در این فاصله نیز از راه‌های گفته شده با آنها مقابله کنید. در مورد افزایش درآمد از استان‌ها هم تنها یک نکته و آن اینکه استان‌هایی را که از لحاظ فساد در حد پایین و از لحاظ رضایت‌مندی مردم در حد بالا قرار دارند بر روی حالت افزایش درآمد قرار دهید تا بتوانید از آنها سکه‌ی بیشتری عاید خود کنید. همچنین سعی کنید ارتقای ساختمان‌های مالی و درآمدزای هر استان را در کنار ساختمان‌های رفاهی در اولویت قرار دهید.

مراقب نفوذ مامورین دشمن به داخل خاک خود باشید. آنها می‌توانند در خفا نفوذ کرده و با انتشار فساد، مردم شما را وادار به شورش کنند

در تصرف شهرهای دشمن نیز، با توجه به قسمت دوم آموزش، آنهایی را تصرف کنید که دارای منابع بهتر و بیشتری هستند، چون‌که هر استان به واسطه‌ی داشتن منابع، دارای یک ساختمان خاص در مرکز اصلی خود است که اگر آن را بسازید به شدت در درآمد شما تاثیرگذار است. مانند ساختمان استخراج الماس که یکی از استان‌های دارای آن در کنترل دووارف‌هاست. نکته‌ی پایانی اینکه برخی اِلمان‌هایی که بر رضایت مردم تاثیر می‌گذارند، از درجه‌ی سختی بازی نشات می‌گیرند. یعنی اینکه هر چقدر شما با درجه‌ی سخت‌تری بازی را اجرا کنید، میزان ثابتی از نارضایتی مردم عاید شما می‌شود. اگر دوست ندارید با این مورد مواجه شوید یا باید درجه‌ی سختی را پایین‌تر بیاورید یا از مادهایی که برای از بین بردن این افکت ساخته شده‌اند استفاده کنید.

ادامه‌ی قسمت سوم را با توضیحات در مورد مامورین، قهرمانان، شخصی سازی شخصیت‌ها و نبردهای بازی، در قسمت چهارم پیگیری می‌کنیم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در روند فهم راهنما، آن را با ما در قسمت نظرات مطرح کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده