نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

سریال Fuller House برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نت‌فلیکس از تمدید سریال کمدی خانه فولر (Fuller House) برای فصل سوم خبر داد.

به تازگی فصل دوم سریال کمدی و محبوب Fuller House از شبکه استریم نت‌فلیکس منتشر شده است، حال این شبکه از تمدید این سریال برای فصل سوم خبر داده است. فصل سوم سریال Fuller House قرار است در ۱۳ قسمت در سال ۲۰۱۷ از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش شود. این سریال در واقع نسخه فرعی سریال Full House است که در ۱۹۲ قسمت طی سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۵ از شبکه ABC پخش شده است. داستان این سریال در مورد زنی به نام دی.جی تنر فولر است که یک مادر بیوه و صاحب سه فرزند است که در شهر سان فرانسیسکو زندگی می‌کند. او پس از آن که می‌بیند از پس تمام کارهای خانه‌اش بر نمی‌آید، تصمیم می‌گیرد که از خواهرش استفانی و بهترین دوست خود کیمی درخواست کمک کند، اما حضور آن‌ها باعث اتفاقات و ماجراهای بامزه‌ای در خانه فولر می‌شود.

Fuller House

کندس کمرون بیور، جودی سوئیتین، آندرئا باربر، الیاس هارگر، خوان پابلو دی پیس، مایکل کمپیون، سونی برینگاز، اسکات وینگر و جان برادرتن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Fuller House حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت این سریال بر عهده جف فرانکلین است. او به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار رابرت ال. بویت و توماس ال. میلر نیز در این سریال حضور دارد. جان استیموس، ستاره سریال اصلی، نیز به عنوان تهیه کننده در سریال Fuller House حضور دارد.

فصل اول سریال Fuller House در فوریه ۲۰۱۶ از شبکه نت‌فلیکس پخش شد و فصل دوم این سریال به مناسبت ایام کریسمس در تاریخ ۹ دسامبر (۱۹ آذر) از این شبکه منتشر شد. سریال Fuller House با وجود آن که نتوانسته است نظر منتقدان را جلب کند، اما در بین پر بیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نت‌فلیکس قرار دارد که تاکنون ۲۶ قسمت از آن منتشر شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده