// چهار شنبه, ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸

بازی واقعیت مجازی Unearthed Inc: The Lost Temple با انتشار تریلری عرضه شد

بازی واقعیت مجازی Unearthed Inc: The Lost Temple با انتشار تریلری برای رایانه‌های شخصی عرضه شد.

در پی انتشار خبری در هنگ‌کنگ اعلام شد که استودیو گلو اینک ( Glo Inc) ساخت بازی‌های خود را بر روی پلتفورم‌های واقعیت مجازی شروع کرده است. داستان بازی واقعیت مجازی Unearthed Inc: The Lost Temple در معبدی در جنگل‌های آمازون اتفاق می‌افتد، شما بازی را در نقش باستان شناسی که آن مبعد را کشف کرده شروع خواهید کرد. البته شخصیت بازی توانایی‌های خارق‌العاده و ماوراءطبیعی نیز دارد که به همراه رباتی که شما را یاری می‌کند این ماجرا را شروع می‌کنید. همینطور شما با استفاده از توانایی‌ها و ربات خود به جنگ با دشمنان و حل معما‌ها خواهید پرداخت.

بازی واقعیت مجازی Unearthed Inc: The Lost Temple هم اکنون برای هدست‌های آکیولس ریفت در فروشگاه آکیولس و برای هدست‌های HTC Vive در فروشگاه استیم با قیمت ۲۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران است. قابل ذکر است که این بازی هم اکنون در فروشگاه استیم با تخفیف همراه بوده و تا تاریخ ۲ دی ماه (۲۲ دسامبر) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس است. در آن سو استودیو گلو اینک اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه این بازی بر روی هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR و هدست واقعیت مجازی گوگل یعنی Daydream View نیز خواهیم بود.

نبردهای نفس گیر با هیولا‌های این مبعد که شامل عنکبوت‌های بزرگ، روح‌های سرگردان، خفاش‌ها و انواع هیولا‌های دیگر می‌شود. همینطور در بازی با جلوه‌های بصری خیره کننده‌ای مانند قار‌های گسترده و تپه‌های بزرگ مواجه می‌شوید که با هدست‌های واقعیت مجازی این توانایی را دارید که آنها را مشاهده کنید. همچنین در بازی Unearthed Inc: The Lost Temple محدودیت خاصی در برداشتن اشیا ندارید و تقریبا تمامی اشیا‌های قابل برداشت، در حل معما‌های شما نقش داشته است. توانایی Telekinesis به شما این اجازه را می‌دهد که اشیا‌های دور را با یک اشاره به دست آورید.

بازی Unearthed Inc: The Lost Temple یک حالت زامبی را نیز در دسترس کاربران قرار داده است که کاربران با اتمام بازی می‌توانند مهارت‌های خود را در این بازی به چالش بکشند و با مردگان مبارزه کنند.

تجربه چنین بازی ماجراجویی در سبک توم‌ریدر با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی تجربه جدید و لذت‌ بخشی به شمار می‌آید البته شاید با اضافه شدن توانایی‌های ماوراءطبیعی کمی از دنیای واقعی دور شویم، اما این امر تجربه این بازی را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

در پایین می‌توانید تریلر روز انتشار بازی  Unearthed Inc: The Lost Temple را دانلود و تماشا کنید.

|

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده