نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

احتمالا God of War دموی قابل بازی نخواهد داشت

کوری بارلوگ،‌ کارگردان بازی God of War از احتمال منتشر نشدن دموی قابل بازی این اثر خبر داد.

انتشار یک دموی قابل بازی یا برگزاری یک بتای عمومی برای بازی‌های بزرگ در سال‌های اخیر به یک امر عادی تبدیل شده است و سازندگان برای اینکه به طرفداران بخش‌هایی از بازی‌های خود را پیش از انتشار نشان دهند، این بتاها و دموها را منتشر می‌کنند. یکی از بازی‌های مورد انتظار سال آینده، بازی God of War برای کنسول پلی‌استیشن 4 است و حال Cory Barlog، کارگردان این بازی با انتشار توییتی، این احتمال را داده است که برای این بازی، هیچ دمویی پیش از انتشار عرضه نشود.

بارلوگ مدتی است که از طریق توییتر،‌ با طرفداران بازی در حال تبادل نظر است و سعی می‌کند که به سوالات طرفداران، پاسخ دهد. یکی از طرفداران از وی پرسیده بود که آیا آنها در حال کار برروی یک دموی قابل بازی از God of War هستند یا خیر و بارلوگ در پاسخ به وی گفت که آنها به سختی در حال کار برروی بازی هستند اما فعلا دمو در برنامه‌های آنها جایی ندارد. در ادامه نیز وی گفت که بازی بدون عرضه دمو، سریع‌تر و بهتر عرضه خواهد شد.

در انتهای این توییت، وی اعلام کرد که آنها هنوز در حال بررسی این موضوع هستند که چه زمانی بازی را عرضه کنند و قصد دارند زمانی بازی را عرضه کنند که کاملا کار ساخت آن به اتمام رسیده باشد و کسانی که پلی‌استیشن 4 دارند نیز می‌توانند به راحتی این بازی را تجربه کنند و برای تجربه بازی با کیفیت اصلی،‌ نیازی نیست که کنسول جدید پلی‌استیشن 4 پرو را خریداری کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده