نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴

اعلام تاریخ انتشار بازی Godfall برای ایکس باکس و استیم

استودیو Counterplay Games تاریخ انتشار نسخه‌ی آلتیمیت بازی Godfall را اعلام کرد. گادفال بالاخره با این نسخه برای استیم و کنسول‌های ایکس باکس هم عرضه می‌شود.

نسخه‌ی Ultimate بازی Godfall استودیو Counterplay Games در تاریخ ۷ آوریل (۱۸ فروردین) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلتفرم PC قرار می‌گیرد. با عرضه‌ی این نسخه، گادفال برای اولین‌بار به کنسول‌های ایکس باکس و استیم راه خواهد یافت. کاربران این پلتفرم‌ها می‌توانند طی مدتی محدود، Godfall: Ultimate Edition را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند. گیرباکس در مقام ناشر بازی، تریلر جدیدی از بازی Godfall: Ultimate Edition پخش کرده است که شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی Godfall: Ultimate Edition از قابلیت‌هایی نظیر دالبی ویژن و نرخ نوسازی متغیر (VRR) پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌دانیم که نسخه‌ی آلتیمیت گادفال علاوه‌بر بازی اصلی شامل بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Fire and Darkness هم می‌شود. بسته‌های لوازم تزئینی موجود در نسخه‌ی Ascended و Pre-order بازی گادفال نیز ضمیمه‌ی این نسخه شده است. به‌روزرسانی Exalted هم در زمان عرضه‌ی Godfall: Ultimate Edition برای همه‌ی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. این به‌روزرسانی توانایی‌های Valorplate Shards تازه برای شخصی‌سازی‌های بیشتر و محتوای داستانی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

با اینکه کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌توانند با یکدیگر به تجربه‌ی بازی Godfall بپردازند، اما هنوز بازی بین پلتفرمی بین این نسخه‌ها و کامپیوتر امکان‌پذیر نیست. درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا قابلیت کراس-پلی برای سایر پلتفرم‌های بازی گادفال یا حتی برای کاربران فروشگاه اپیک گیمز و استیم فعال خواهد شد یا نه؟

طرفدارها احتمالا برای یافتن پاسخ این سؤال باید زمان بیشتری را منتظر بمانند. به‌هرشکل شما می‌توانید در صورت انتشار اخبار بازی در این رابطه، آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده