درود به شما دوستِ عزیز
وقتی برای بیانِ یک ایده و حرف، از تمامِ مدیومهای موجود مثلِ ادبیات، تئاتر، شعر، مقالاتِ علمی، مستند، ما میایم و میدومِ سینما رو انتخاب میکنیم، باید حداقل انتظاراتِ بنیادین و ساختاریِ این مدیوم رو برآورده کنیم. چیزی که شما فرمودید در مدیومِ مستند یا مقالاتِ علمی قرار میگیره؛ اگر اثرِ موردِ نظر، قراره در مدیومِ سینما وارد بشه باید از مباحثی که بنده در مطلب عرض کردم با موفقیت عبور کنه
سپاسگزارم از دیدگاهتون دوستِ عزیزم
درود به شما دوستِ عزیز
ببینید اینکه اون آدم برنامه داشته یا نه، و اینکه اوضاع در ناسا چگونه هست و غیره ربطی به فیلمِ سینمایی نداره دوستِ مهربانم. در سینما حتا اگر از ماجرایی واقعی هم اقتباس میکنیم باید اون رو متناسب با مدیومِ سینما دراماتیکش کنیم (مثلِ بازگشتهی ایناریتو)
این نگاه که «بعضیها از ما بهترون هستن» به نظرم نگاهِ شایستهای نیست دوستِ من. چون ریدلی اسکات کارگردان هست پس کار بی عیب و نقص خواهد بود، از منظرِ من نمیتونه دلیلِ قانع کنندهای باشه؛ از این رو بنده دلایلِ کافی رو در مط
درود به شما دوستِ عزیز
خب شما بابِ مبحثی رو باز کردین که یک مقدار جامع هست. انواعِ فیلم وجود داره. این فیلم، خودش داره میگه که من درام هستم. و درام نه به معنای غلطِ مصطلح، بلکه به معنای ستیزِ فرد با محیطی که درش گرفتاره. این دیگه صرفا به فیلمنامه مربوط نمیشه. قطعا کارگردان باید در کوپاژش، تعلیق ایجاد کنه و دست به آفرینشه احساسه مستتر در درونمایهی فیلم بزنه. اینها وقتی به فرم میرسه که نگاه داشته باشیم. متاسفانه فیلم فاقدِ نگاهی خاص هست
از دیدگاهِ شما سپاسگزارم دوستِ عزیزم
درود به شما دوستِ عزیز
شما لطف دارین دوستِ مهربانم. بله واقعا انتظارِ اینهمه حفره و ایراد رو از چنین تیمِ حرفهای و خوبی نداشتیم؛ و همونطور که شما به خوبی اشاره کردین، مباحثِ علمی، بهجای اینکه فیلم رو بهتر کنه، متاسفانه حتا ایدهی خوبِ اولیهاش رو هم به نابودی کشوند
سپاسگزارم از دیدگاهتون دوستِ عزیزم
درود به شما دوستِ عزیز
خواهش میکنم؛ از همکلامی با شما لذت میبرم؛ البته در مقدمهی مطلب عنوانِ «تحلیل» هم ذکر شده دوستِ مهربانم
سپاسگزارم از لطفتون
درود به شما دوستِ عزیز
خیلی خوشحالم که مطالبِ سینماییِ سایت رو دنبال میکنید و این مطلب هم موردِ توجهتون قرار گرفته. امیدوارم در آینده هم از مطالبِ این بخش لذت ببرید
سپاسگزارم دوستِ مهربانم
درود به شما دوستِ عزیز
کاملا موافقم حضورِ نجاتبخشِ ناسا همواره قدرتِ درام رو از فیلم سلب کرده تا در نهایت، پایانِ خوشِ خنثایی شاهد باشیم
البته پیشتر عرض کرده بودم دوستِ عزیزم که برای بیانِ مفاهیمِ علمی میشه مستند ساخت یا مقاله نوشت؛ وقتی از مدیومِ سینما برای بیانِ حرفمون استفاده میکنیم، پس باید ساختارش رو هم برای ارائهی اثر بشناسیم و در همون چهارچوب قدم برداریم وگرنه صرفا جنبههای علمی، موفقیتی برای فیلمِ سینمایی به همراه نخواهد داشت
سپاسگزارم از دیدگاهتون دوستِ مهربانم
درود به شما دوستِ عزیز
ممنونم که مطلب رو مطالعه فرمودید و دیدگاهِ خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. نه دوستِ مهربان، چرا باید با آمریکا مشکل داشته باشم؟ مباحثی که مطرح کردم صرفا به خودِ فیلم مربوط میشه و جنبهی بیرونی از اثر نداره. فیلم وقتی موفقه که مباحثِ علمیش رو در راستای مدیومِ سینمایی ارائه بده در غیرِ این صورت هرکسی میتونه باتوجه به تخصص و شغلی که داره یک فیلمِ سینماییِ تخصصی بسازه؛ اینطور نیست؟ پس وقتی مدیومِ سینما رو انتخاب میکنیم، باید با زبونِ سینما و درام حرفمون رو بزنیم و نشو
درود به شما دوستِ عزیز
بله کاملا موافقم؛ از اونجایی که فیلم نگاهِ مشخصی نداشته به پرداختِ قابلِ قبولی هم نرسیده و حضورِ بیش از حد پررنگِ ناسا هم درام رو از بین برده و همونطور که فرمودید مسیرِ فیلم رو منحرف کرده به سمتِ تبلیغاتِ ناسایی و علمی
سپاسگزارم از دیدگاهتون دوستِ عزیزم
درود به شما و عکسِ پروفایلتون دوستِ عزیز
صمیمانه تشکر میکنم از لطفتون دربارهی این مطلب. بله واقعا این روزها اساسا ایدههای خوب و درونمایههای قوی، به جای تبدیل شدن به فرمِ درستِ سینمایی، بیشتر به حاشیه و تبلیغات کشیده میشن و گیشهبازی میکنن!
سپاسگزارم دوستِ عزیزم
درود به شما دوستِ عزیز وقتی برای بیانِ یک ایده و حرف، از تمامِ مدیومهای موجود مثلِ ادبیات، تئاتر، شعر، مقالاتِ علمی، مستند، ما میایم و میدومِ سینما رو انتخاب میکنیم، باید حداقل انتظاراتِ بنیادین و ساختاریِ این مدیوم رو برآورده کنیم. چیزی که شما فرمودید در مدیومِ مستند یا مقالاتِ علمی قرار میگیره؛ اگر اثرِ موردِ نظر، قراره در مدیومِ سینما وارد بشه باید از مباحثی که بنده در مطلب عرض کردم با موفقیت عبور کنه سپاسگزارم از دیدگاهتون دوستِ عزیزم
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما دوستِ عزیز ببینید اینکه اون آدم برنامه داشته یا نه، و اینکه اوضاع در ناسا چگونه هست و غیره ربطی به فیلمِ سینمایی نداره دوستِ مهربانم. در سینما حتا اگر از ماجرایی واقعی هم اقتباس میکنیم باید اون رو متناسب با مدیومِ سینما دراماتیکش کنیم (مثلِ بازگشتهی ایناریتو) این نگاه که «بعضیها از ما بهترون هستن» به نظرم نگاهِ شایستهای نیست دوستِ من. چون ریدلی اسکات کارگردان هست پس کار بی عیب و نقص خواهد بود، از منظرِ من نمیتونه دلیلِ قانع کنندهای باشه؛ از این رو بنده دلایلِ کافی رو در مط
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما دوستِ عزیز خب شما بابِ مبحثی رو باز کردین که یک مقدار جامع هست. انواعِ فیلم وجود داره. این فیلم، خودش داره میگه که من درام هستم. و درام نه به معنای غلطِ مصطلح، بلکه به معنای ستیزِ فرد با محیطی که درش گرفتاره. این دیگه صرفا به فیلمنامه مربوط نمیشه. قطعا کارگردان باید در کوپاژش، تعلیق ایجاد کنه و دست به آفرینشه احساسه مستتر در درونمایهی فیلم بزنه. اینها وقتی به فرم میرسه که نگاه داشته باشیم. متاسفانه فیلم فاقدِ نگاهی خاص هست از دیدگاهِ شما سپاسگزارم دوستِ عزیزم
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما دوستِ عزیز شما لطف دارین دوستِ مهربانم. بله واقعا انتظارِ اینهمه حفره و ایراد رو از چنین تیمِ حرفهای و خوبی نداشتیم؛ و همونطور که شما به خوبی اشاره کردین، مباحثِ علمی، بهجای اینکه فیلم رو بهتر کنه، متاسفانه حتا ایدهی خوبِ اولیهاش رو هم به نابودی کشوند سپاسگزارم از دیدگاهتون دوستِ عزیزم
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما دوستِ عزیز خواهش میکنم؛ از همکلامی با شما لذت میبرم؛ البته در مقدمهی مطلب عنوانِ «تحلیل» هم ذکر شده دوستِ مهربانم سپاسگزارم از لطفتون
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما دوستِ عزیز خیلی خوشحالم که مطالبِ سینماییِ سایت رو دنبال میکنید و این مطلب هم موردِ توجهتون قرار گرفته. امیدوارم در آینده هم از مطالبِ این بخش لذت ببرید سپاسگزارم دوستِ مهربانم
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما دوستِ عزیز کاملا موافقم حضورِ نجاتبخشِ ناسا همواره قدرتِ درام رو از فیلم سلب کرده تا در نهایت، پایانِ خوشِ خنثایی شاهد باشیم البته پیشتر عرض کرده بودم دوستِ عزیزم که برای بیانِ مفاهیمِ علمی میشه مستند ساخت یا مقاله نوشت؛ وقتی از مدیومِ سینما برای بیانِ حرفمون استفاده میکنیم، پس باید ساختارش رو هم برای ارائهی اثر بشناسیم و در همون چهارچوب قدم برداریم وگرنه صرفا جنبههای علمی، موفقیتی برای فیلمِ سینمایی به همراه نخواهد داشت سپاسگزارم از دیدگاهتون دوستِ مهربانم
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما دوستِ عزیز ممنونم که مطلب رو مطالعه فرمودید و دیدگاهِ خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید. نه دوستِ مهربان، چرا باید با آمریکا مشکل داشته باشم؟ مباحثی که مطرح کردم صرفا به خودِ فیلم مربوط میشه و جنبهی بیرونی از اثر نداره. فیلم وقتی موفقه که مباحثِ علمیش رو در راستای مدیومِ سینمایی ارائه بده در غیرِ این صورت هرکسی میتونه باتوجه به تخصص و شغلی که داره یک فیلمِ سینماییِ تخصصی بسازه؛ اینطور نیست؟ پس وقتی مدیومِ سینما رو انتخاب میکنیم، باید با زبونِ سینما و درام حرفمون رو بزنیم و نشو
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما دوستِ عزیز بله کاملا موافقم؛ از اونجایی که فیلم نگاهِ مشخصی نداشته به پرداختِ قابلِ قبولی هم نرسیده و حضورِ بیش از حد پررنگِ ناسا هم درام رو از بین برده و همونطور که فرمودید مسیرِ فیلم رو منحرف کرده به سمتِ تبلیغاتِ ناسایی و علمی سپاسگزارم از دیدگاهتون دوستِ عزیزم
گیشه: معرفی فیلم The Martian
درود به شما و عکسِ پروفایلتون دوستِ عزیز صمیمانه تشکر میکنم از لطفتون دربارهی این مطلب. بله واقعا این روزها اساسا ایدههای خوب و درونمایههای قوی، به جای تبدیل شدن به فرمِ درستِ سینمایی، بیشتر به حاشیه و تبلیغات کشیده میشن و گیشهبازی میکنن! سپاسگزارم دوستِ عزیزم
گیشه: معرفی فیلم The Martian