شاهین رستم‌خانی

شاهین رستم‌خانی

،
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴
34

تحلیلِ «هیجان، فلسفه و فمنیسم» در Mad Max Fury Road

آیا «مکسِ دیوانه: جاده‌ی خشم» فیلمی فلسفی به حساب می‌آید؟ فمنیسم در این فیلم چه جایگاهی دارد؟ هیجان چیست و آیا «جاده‌ی خشم» هیجان می‌آفریند؟ برای پاسخ به این سوال‌ها در این تحلیل با زومجی همراه شوید.

6

گیشه: معرفی فیلم Room

از فیلم‌های صنعتی و اکشن و بزن‌بکُشِ  پرخرجِ هالیوودی خسته شده‌اید؟ قصه و شخصیت‌پردازیِ عمیق را به زرق و برق‌های جلوه‌گرِ سطحی ترجیح می‌دهید؟ دل‌تان هوای یک فیلمِ تاثیرگذار و فراموش نشدنی کرده است؟ پس در این تحلیل با زومجی همراه شوید و فیلمِ «اتاق» را از دست ندهید.

21

گیشه: معرفی فیلم The Revenant

فیلمِ جدیدِ «آلخاندرو ایناریتو» شاهکاری از جلوه‌های بصریِ سیال و خیره‌کننده است که از نمای اول تا تیتراژِ پایانی، میخکوب‌تان می‌کند! در این تحلیل با زومجی همراه باشید.

72

گیشه: معرفی فیلم The Martian

«ریدلی اسکات» در فیلمِ «علمی تخیلیِ» جدیدش قرار است تنهاییِ یک بازمانده‌ی ناسا در کره‌ی مریخ را به تصویر بکشد. با این‌که «مریخی»، در میانِ طیفِ وسیعِ منتقدان و مردم، شدیدا تحویل گرفته شده، اما درحقیقت، فیلمی ژورنالیستی همراه با بیانیه‌ای بشردوستانه از طرفِ ناسا به حساب می‌آید، که نه برروی زمین جایگاهی دارد و نه در مریخ! در این تحلیل با زومجی همراه باشید.

9

گیشه: معرفی فیلم Crimson Peak

«دل تورو» ضیافتِ اخیرش را در قلعه‌ای خونین و مخوف برگزار کرده تا همراه با ارواحی مرموز و مقتول و عروس و دامادی مجنون و عجیب و غریب، به استقبالِ گوتیکِ چشم‌نوازِ خوش نقش و نگارِ کلاسیک‌اش رفته باشد. جای شما خالی! تشریف بیاورید و با زومجی در این تحلیل همراه باشید.