عضو تحریریه
سالار بدیری

سالار بدیری

،
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵
کمپانی های مورد علاقه:
مایکروسافت
سامسونگ

معرفی بازی موبایل Hero Factory؛ کارخانه قهرمان سازی

بازی موبایل Hero Factory در سبک نقش آفرینی و Idle یک اثر بسیار ساده و سرگرم کننده است که در جریان آن با تولید قهرمانان، به جنگ دشمنان می‌روید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل Reventure؛ یک ماجراجویی متفاوت

Reventure یک بازی ماجراجویی و اکشن پلتفرمر است که در جریان ماجراجویی‌های آن می‌توانید ۱۰۰ پایان‌بندی مختلف را تجربه کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل Johnny Bonasera 4؛ ماجراجویی‌های جانی بوناسرا

بازی موبایل Johnny Bonasera 4 در سبک ماجراجویی و اشاره کلیکی است که در جریان آن بازیکنان باید از پایگاه موجودات بیگانه فرار کنند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل CookieRoute؛ مسیر شیرینی

بازی موبایل CookieRoute یک اثر مفرح و سرگرم کننده است که در آن بازیکنان با حل پازل‌ها، به درست کردن کیک و شیرینی مشغول می‌شوند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل Don Zombie: A Last Stand Against The Horde

در بازی اکشن و شوتر Don Zombie: A Last Stand Against The Horde بازیکنان باید دنیا را از زامبی‌هایی که همه جا را فراگرفته‌اند، پاکسازی کنند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل It's Literally Just Mowing؛ شبیه‌ ساز چمن‌‌زنی

در بازی موبایل It's Literally Just Mowing بازیکنان به کوتاه کردن چمن‌های زمین‌های بازی و حیاط خانه‌ها مشغول می‌شوند. با معرفی این بازی ساده و سرگرم‌کننده همراه زومجی باشید.

11

بهترین بازی های کم حجم اندروید | با حجم کمتر از ۲۵ مگابایت

در این مقاله قصد داریم تعدادی کم حجم ترین بازی های اندروید را از سبک های مختلف که حجمی کم‌تر از ۲۵ مگابایت دارند معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

4

معرفی بازی موبایل Human Heroes Atom Blast؛ اتم‌ های جدول تناوبی را کشف کن

در بازی موبایل Human Heroes Atom Blast - Elements With Curie به ماری کوری کمک می‌کنید تا اتم‌های جدول تناوبی عناصر را کشف کند. با معرفی این بازی آموزنده همراه زومجی باشید.

2

معرفی بازی موبایل Dream Blue Ocean؛ شبیه‌ساز ماهی‌گیری

بازی موبایل Dream Blue Ocean یک بازی شبیه‌ساز دریا و در سبک Idle است که در آن بازیکنان به ماهی‌گیری و جست‌وجو در دریا می‌پردازند. با زومجی در معرفی این بازی همراه شوید.

معرفی بازی موبایل Knockdown Heroes؛ نبرد گلادیاتورها

بازی آنلاین و رقابتی Knockdown Heroes بازیکنان را در قالب نبردهای یک‌به‌یک و هیجان‌انگیز مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

صفحه ۱ از ۲