نویسنده: سالار بدیری
// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Don Zombie: A Last Stand Against The Horde

در بازی اکشن و شوتر Don Zombie: A Last Stand Against The Horde بازیکنان باید دنیا را از زامبی‌هایی که همه جا را فراگرفته‌اند، پاکسازی کنند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

بازی های زیاد و متنوعی در ژانر های مختلف با محوریت زامبی‌ها برای موبایل ساخته شده است. موفقیت این نوع بازی ها در پلتفرم موبایل انکار ناپذیر است. موفقیت بازی‌هایی مثل Plants vs Zombies در سبک استراتژیک یا بازی شوتر Dead Trigger 2 باعث شده است که سازندگان بسیاری برای جذب بازیکنان، به سراغ مردگان متحرک بروند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی اندروید و آیفون Don Zombie: A Last Stand Against The Horde بپردازیم. بازی موبایل Don Zombie: A Last Stand Against The Horde یک بازی اکشن و شوتر دوبعدی است که با گیم‌پلی مهیج و مراحل متنوع خود می‌تواند لحظات هیجان‌انگیز و سرگرم‌ کننده‌ای ارایه دهد.

زامبی‌ها در قالب موجودات دیگر مثل حشره‌ها و پرندگان از راه هوایی هم به شما حمله می‌کنند.

برخلاف اکثر بازی‌های شوتر در این سبک، بازی Don Zombie: A Last Stand Against The Horde از گرافیک کارتونی و مینیمال بهره می‌برد. بخش Campaign یا داستانی بازی در محیط‌های مختلفی جریان دارد. هر محیط شامل ۸ مرحله یا لول می‌شود. مراحل بازی کوتاه اما چالش‌برانگیز و جذاب هستند. در هر مرحله بازیکن در مقابل دسته‌ای از زامبی‌ها قرار می‌گیرد. بازیکنان کنترل شخصیتی به‌نام Don را به‌دست می‌گیرند. Don که یک فرمانده نظامی بازنشسته است قصد دارد این تهدید را به‌طور کامل نابود کند. همان‌طور که اشاره شد بازی در یک محیط دوبعدی جریان دارد و بازیکنان در یک مسیر مستقیم کاراکتر بازی را به جلو هدایت می‌کنند. بازیکنان در این راه با موج‌های مختلفی از زامبی‌ها روبه‌رو می‌شوند و با بهره‌گیری از سلاح‌ها، مواد منفجره و تجهیزات دیگر همه‌ی زامبی‌هایی را که در مسیرشان قرار می‌گیرند، از بین می‌برند.

Don Zombie: A Last Stand Against The Horde

یکی از ویژگی‌های جذاب بخش داستانی بازی، باس فایت‌های آن است.

بازی از دو حالت Challenges و Campaign تشکیل شده است. بخش داستانی در مجموع شامل بیش از ۱۰۰ مرحله می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب بازی در این بخش، باس فایت‌های آن است که برای باز کردن مناطق جدید، باید ابرزامبی یا رئیس منطقه فعلی را شکست دهید. در این بخش با سکه‌هایی که پس از پیروزی در هر مرحله کسب می‌کنید، می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید یا سلاح‌های جدید خریداری کنید و با قدرت بیشتری به جنگ زامبی‌ها بروید. نکته جالب دیگر در مورد بازی این است که زامبی‌ها فقط به‌صورت انسان ظاهر نمی‌شوند و در قالب موجودات دیگر مثل حشره‌ها و پرندگان از راه هوایی هم به شما حمله می‌کنند. حالت دیگر بازی که Challenges نام دارد صرفا برای تقویت سلاح‌های بازی کاربرد دارد. برای مثال با کشتن ۵۰ زامبی با یک اسلحه در یک چالش، می‌توانید کارت‌های لازم برای ارتقای آن اسلحه را به‌دست آورید.

Don Zombie: A Last Stand Against The Horde

بازی Don Zombie: A Last Stand Against The Horde هرچند داستان خاصی برای ارائه ندارد اما با داشتن دشمنان متنوع و مراحل هیجان‌انگیز متعدد، گیم‌پلی جذاب و سرگرم کننده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نتیجه اگر به دنبال یک بازی اکشن و شوتر مهیج هستید که حجم دانلود زیادی نداشته باشد و بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، Don Zombie: A Last Stand Against The Horde بهترین گزینه برای شما است.

Don Zombie: A Last Stand Against The Horde

بازی Don Zombie: A Last Stand Against The Horde یک اثر تک‌نفره است و بدون اتصال به اینترنت نیز قابل تجربه است. این بازی نیز مثل اکثر بازی‌های رایگان دیگر از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند و می‌توان برای آسان‌تر کردن مراحل بازی، پاورآپ‌ها و بوسترهای آن را خریداری کرد. بازی موبایل Don Zombie: A Last Stand Against The Horde را از لینک‌های زیر می‌توانید برای اندروید و آیفون دریافت کنید. همچنین اگر به دنبال بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده موبایلی هستید، در صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، بازی مورد علاقه خود را پیدا کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Don Zombie: A Last Stand Against The Horde


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده