نویسنده: سالار بدیری
// سه شنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

معرفی بازی موبایل Hero Factory؛ کارخانه قهرمان سازی

بازی موبایل Hero Factory در سبک نقش آفرینی و Idle یک اثر بسیار ساده و سرگرم کننده است که در جریان آن با تولید قهرمانان، به جنگ دشمنان می‌روید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

در این قسمت از سری مقاله‌های معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی کلیکی دیگر رفته‌ایم. بازی‌های Idle یا کلیکی به‌دلیل دارا بودن گیم‌پلی ساده از استقبال خوبی روی پلتفرم موبایل برخوردار شده‌اند. در این بازی‌ها بازیکنان فقط با چند کلیک ساده به تماشای اتفاقات موجود در بازی می‌نشینند. بازی اندروید و آیفون Hero Factory نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازی Hero Factory را می‌توان یک شبیه‌ساز کارخانه قهرمان‌سازی نامید که در آن با تولید انبوه قهرمانان و جنگ‌جویان به مبارزه با هیولاهای مختلف می‌پردازید. با زومجی همراه شوید تا جزییات بیشتری را از گیم‌پلی و روند بازی ارائه دهیم.

تقریبا هرچیزی که در بازی وجود دارد، از نیروها گرفته تا مهارت‌ها قابل ارتقا است

در بازی Hero Factory بازیکنان قرار است با تولید و تجهیز کردن نیروهای خود، آن‌ها را به میدان نبرد بفرستند. پس از شکست دادن دشمنان معمولی در طی چند مرحله نوبت به رئیس آن‌‌ها می‌رسد. برای پیشرفت در بازی و رفتن به مرحله‌های بعدی، رئیس مرحله فعلی را باید در مدت زمان مشخصی بتوانید شکست دهید، در غیر این صورت این مرحله مدام تکرار می‌شود. شش زبانه یا تب در منوی بازی وجود دارد. تب اول جهان بازی را نشان می‌دهد که شامل اچیومنت‌ها و ماموریت‌های فرعی (Quest) می‌شود. تب دوم به مهارت‌های سربازان مربوط است. در این‌جا می‌توانید مهارت‌های مختلف را آزاد و آپگرید کنید. این مهارت‌های ویژه را می‌توانید در بازه‌های زمانی مشخص در میدان نبرد استفاده کنید. زبانه سوم Enchant یا سحر و جادو است. در این قسمت با ادغام کردن سنگ‌های جادویی و قرار دادن آن‌ها در یک صندوقچه، کارت‌های مورد نیاز برای آپگرید تجهیزات و سلاح‌های جنگ‌جویان را به‌دست می‌آورید. تجهیزات قهرمانان شامل مواردی مثل کلاه جنگی، شمشیر و کمان می‌شود. همچنین سنگ‌های جادویی را می‌توانید با پیشرفت در بازی و لول آپ و پیروزی در باس فایت‌ها به‌دست آورید.

Hero Factory

Hero Factory

Hero Factory

برای رفتن به مراحل بالاتر و لول‌آپ باید در مدت زمان مشخصی در باس فایت‌ها پیروز شوید

چهارمین زبانه در منوی بازی Battle نام دارد و می‌توان گفت بخش اصلی بازی است. در این قسمت کارخانه‌های تولید جنگ‌جویان حضور دارند. مبارزان در این قسمت به میدان نبرد فرستاده می‌شوند و با شکست دادن دشمنان طلا کسب می‌کنند. این طلاها را می‌توانید برای ارتقای کارخانه‌ها به‌منظور تولید سربازان نیرومندتر استفاده کنید. بیش از ۱۰ نوع قهرمان در بازی حضور دارند و هر کدام نیز کارخانه مخصوص به خود را دارد که به مرور و با لول‌آپ کردن آزاد می‌شوند. همچنین در همین قسمت می‌توانیم مبارزات را تماشا کنیم. قهرمانان یکی پس از دیگری به میدان نبرد فرستاده می‌شوند و به دشمنان حمله می‌کنند. نوار پیشرفت هر مرحله نیز قابل مشاهده است. همچنین در حین باس فایت‌ها، نوار سلامتی رئیس و مدت زمان باقی‌مانده برای شکست دادن او را نیز می‌توانیم ببینیم. تنها کاری که به‌غیر از ارتقای کارخانه‌ها و تجهیزات در این قسمت می‌توانیم انجام دهیم ضربه زدن‌های سریع و متوالی روی صفحه به‌منظور فعال کردن حالت توربو است تا سرعت تولید نیروها دو برابر شود. مورد بعدی زبانه Training است. در این قسمت مدال‌هایی را می‌توانید کسب کنید که برای اتقاهای دائمی کاربرد دارند. در نهایت به تب آخر و فروشگاه بازی می‌رسیم. جایی که پرداخت‌های درون برنامه‌ای و ویدیوهای تبلیغاتی حضور دارند. برای مثال با تماشای یک ویدیو می‌توانید صندوقچه‌هايي را باز كنيد كه حاوي الماس هستند. اين الماس‌ها را مي‌توانيد براي خريد سلاح و تجهيزات بهتر استفاده كنيد.

Hero Factory

Hero Factory

Hero Factory

بازی موبايل Hero Factory با اينكه يک اثر رايگان است اما تا حدود زيادی به خريدهاي درون برنامه‌ای و ويديوهای تبليغاتی متكی است، به‌طوری كه بدون تماشای اين ويديوها، پیشرفت چندانی در بازی حاصل نمی‌شود. در نهایت بازی Hero Factory برای علاقه‌مندان به سبک کلیکی و Idle گزینه مناسبی است و لحظات جذاب و سرگرم کننده‌ای می‌تواند ارائه دهد. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از لینک‌های زیر برای اندروید و آیفون دریافت کنید. همچنین مطالب صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی را برای دریافت جدیدترین و بهترین بازی‌های موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hero Factory

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده