نویسنده: سالار بدیری
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل It's Literally Just Mowing؛ شبیه‌ ساز چمن‌‌زنی

در بازی موبایل It's Literally Just Mowing بازیکنان به کوتاه کردن چمن‌های زمین‌های بازی و حیاط خانه‌ها مشغول می‌شوند. با معرفی این بازی ساده و سرگرم‌کننده همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون It's Literally Just Mowing یک بازی کژوال و بسیار ساده در مورد چمن‌زنی است. استودیو Protostar سازنده بازی Super Starfish، این بار به سراغ ساخت یک بازی آرامش بخش و تفننی رفته است. این بازی همان‌طور که از نامش برمی‌آید چیزی جز کوتاه کردن چمن‌ها با ماشین چمن‌زنی نیست. در این بین شخصی سازی کاراکترها و ماشین چمن‌زنی به همراه تصاویر هنری که پس از اتمام کارتان روی بعضی از زمین‌ها ظاهر می‌شود، بازی It's Literally Just Mowing را به یک اثر سرگرم کننده و جالب تبدیل کرده است. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید تا نگاهی به این بازی داشته باشیم.

هیچ عجله‌ای برای به اتمام رساندن کار در زمانی مشخص وجود ندارد، با خیال آسوده و هرطور که می‌خواهید چمن‌های بلند را کوتاه کنید

با اولین ورود به بازی و انتخاب شخصیت خود از میان دو کاراکتر قابل بازی، وارد اولین مرحله‌ای می‌شویم که قرار است حیاط خانه‌های آن‌ها، چمن‌زنی شود. هر محله شامل چند خانه یا لول است. برای شروع هر مرحله کافی است به سادگی با کشیدن انگشت به سمت بالا وارد زمین بازی شویم. بازیکنان قرار است با کشیدن انگشت در جهت‌های مختلف و هدایت ماشین چمن‌زنی در سراسر حیاط، تمامی چمن‌های بلند را کوتاه کنند و این تمام کاری است که در کل بازی انجام می‌شود. در حین این کار، بازیکنان ممکن است با اشیای درخشان و براقی روی صفحه مواجه شوند که با کلیک روی آن‌ها، آیتم‌های مختلفی مثل الماس و پروانه دریافت می‌کنند.

It

It

It

بازی It's Literally Just Mowing کاربران را وادار نمی‌کند که در اسرع وقت وظایف را به پایان برسانند. با خیال آسوده و هرطور که می‌خواهید چمن‌ها را کوتاه کنید و از انجام این کار لذت ببرید. با اتمام هر مرحله صندوقچه‌هایی به بازیکن اهدا می‌شود. این صندوقچه‌ها که در بازی Toolboxes نام دارند شامل آیتم‌های مختلفی برای شخصی‌سازی دستگاه چمن‌زنی و لباس کاراکتر بازی می‌شوند. برای مثال صندلی، چرخ‌ها و رنگ ماشین را می‌توانید تغییر دهید. برای باز کردن این صندوقچه‌ها با توجه به نوع معمولی یا نادر بودن آن‌ها، بین ۴ تا ۷ ساعت باید صبر کنید و نکته منفی که در این مورد وجود دارد لزوم اتصال به اینترنت برای باز کردن این جعبه‌ها است.

It

It

It

این بازی چیزی جز کوتاه کردن چمن‌ها با ماشین چمن‌زنی نیست.

در بازی اندروید و آیفون It's Literally Just Mowing از حیاط خانه‌ها گرفته تا زمین فوتبال قرار است چمن‌زنی شوند. نکته جالبی که در بازی وجود دارد، این است که پس از پایان کار در برخی مراحل، تصاویر خاصی مثل تصویر یک حیوان یا یک اثر هنری مانند مونا لیزا در صفحه موبایل ظاهر می‌شوند و این به جذابیت بازی افزوده است. همچنین در سمت راست منوی بازی و با کلیک روی آیکون کتاب می‌‌توانید آمار و عملکرد خود را مشاهده کنید.

بازی موبایل It's Literally Just Mowing یک بازی رایگان است اما از ویدیوهای تبلیغاتی و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند. الماس‌های بازی قابل خریداری هستند و از آن‌ها می‌توان برای باز کردن فوری صندوقچه‌ها استفاده کرد. بازی It's Literally Just Mowing یک اثر متفاوت و سرگرم‌کننده است که می‌تواند برای مدتی بازی‌کنان کژوال را به خود جذب کند. هم‌اکنون این بازی را می‌توانید از لینک‌های زیر برای اندروید و آیفون دریافت کنید. همچنین با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید می‌توانید به فهرست کاملی از بهترین بازی‌های موبایل دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون It's Literally Just Mowing

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده