نویسنده: سالار بدیری
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Knockdown Heroes؛ نبرد گلادیاتورها

بازی آنلاین و رقابتی Knockdown Heroes بازیکنان را در قالب نبردهای یک‌به‌یک و هیجان‌انگیز مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

جدیدترین اثر استودیو Craneballs یک بازی چندنفره اکشن و کارتی است که از المان‌های سبک استراتژی هم بهره می‌برد. بازی اندروید و آیفون Knockdown Heroes در سبک مبارزه‌ای و Brawl بازیکنان را در میدان‌های نبرد تن به تن، رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد. محیط بازی شباهت بسیاری به بازی‌های کارتی دیگر که برای پلتفرم موبایل ساخته شده‌اند دارد، اما گیم‌پلی نوآورانه آن می‌تواند تجربه‌ای متفاوت را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. در ادامه می‌خواهیم با جزییات بیشتری از بازی آشنا شویم.

مثل اکثر بازی‌‌های کارتی قبل از آغاز حمله باید یک چینش مناسب از اسپل‌ها برای قهرمان خود آماده کنید.

بازی Knockdown Heroes یک اثر مبارزه محور است که در جریان آن بازیکنان با در اختیار گرفتن قهرمان‌های بازی به رقابت می‌پردازند. در میدان نبرد یا آرنا، بازیکنان با کنترل قهرمان خود و هدایت آن در یک صفحه دو بعدی باید به سمت حریف خود حمله کنند. کنترل شخصیت بازی بسیار ساده است و با یک دکمه جوی‌استیک مانند می‌توانید آن را در سراسر میدان مبارزه هدایت کنید. طراحی محیط و منوی بازی شبیه بازی کارتی کلش رویال است. در این بازی نیز با کسب پیروزی در مبارزات صندوقچه‌هایی به دست می‌آورید. مدت زمان بازشدن آن‌ها باتوجه به نوع و میزان جایزه متفاوت است. در مجموع تعداد ۹ قهرمان در بازی حضور دارد. قهرمان‌ها در سه دسته مبارزان سنگین وزن، چابک و مدیوم طبقه بندی شده‌اند که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. برای مثال مبارزان سنگین وزن دارای سلامتی و قدرت آسیب‌زنی بیشتری هستند اما سرعت حرکت بسیار کندی دارند. علاوه‌بر این، هر قهرمان‌ دارای مهارت‌های منحصر به فردی است.

Knockdown Heroes

Knockdown Heroes

Knockdown Heroes

قهرمان‌های بازی را می‌توانید با باز کردن صندوقچه‌ها به مرور آزاد کنید، همچنین با جمع‌آوری کارت‌های هیروها از همین صندوقچه‌ها می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید و برای نبردهای آینده تقویتشان کنید. اسپل‌ها یکی دیگر از ویژگی‌‌های مهم بازی هستند. مثل بازی‌‌های کارتی قبل از آغاز حمله باید یک چینش مناسب از اسپل‌ها برای قهرمان خود آماده کنید. اسپل‌های بازی نیز به دو بخش Potion و Scroll تقسیم شده‌اند. Potionها قدرت ضربه، سلامتی و مواردی از این دست را برای هیروها تقویت می‌کنند اما Scrollها در جریان مبارزه قابل استفاده هستند. هر کدام از قهرمان‌ها با اسپل‌های خاصی سازگاری بیشتری دارند و از قدرت بیشتری نسبت به سایر قهرمان‌ها بهره‌مند می‌شوند. اسپل‌ها نیز مانند هیروها قابل ارتقا و تقویت هستند.

Knockdown Heroes

Knockdown Heroes

Knockdown Heroes

سیستم Match Making بازی براساس تعداد تروفی‌هایی است که پس از پیروزی در هر مبارزه کسب می‌کنید. بنابراین با پیشرفت در بازی با رقبای سرسخت‌تری مبارزه خواهید کرد. همچنین با پیروزی در مسابقات و ارتقای قهرمان‌ها و اسپل‌ها، امتیاز تجربه (XP) دریافت می‌کنید و می‌توانید لول خود را افزایش دهید. با هر بار افزایش سطح پاداش‌هایی نظیر طلا و الماس هدیه می‌گیرید. از الماس‌ها می‌توانید برای باز کردن سریع صندوقچه‌ها استفاده کنید یا آن‌ها را با طلا معاوضه کنید.

در بازی Knockdown Heroes دوستانتان را نیز می‌توانید به چالش و مبارزه دعوت کنید. همچنین می‌توانید عضو یک اتحاد شوید و در قالب مسابقات لیگ با سایر اتحادها رقابت کنید. علاوه‌‌براین‌ موارد در صفحه گفتگوی کلن می‌توانید در مورد استراتژی حمله‌ها و چینش کارت‌ها از هم‌تیمی‌هایتان کمک بگیرید.

سیستم Match Making بازی براساس تعداد تروفی‌هایی است که پس از پیروزی در هر مبارزه کسب می‌کنید.

بازی موبایل Knockdown Heroesیک بازی رایگان با سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است. جهت پیشرفت سریع در بازی می‌توان الماس‌های آن را خریداری کرد. البته بازیکنان از راه‌های متنوعی می‌توانند آیتم و پاداش‌های مختلف دریافت کنند. در رقابت‌های تک‌نفره در پایان هر فصل به نفرات برتر جوایز مختلفی اهدا می‌شود. در جریان نبردها توکن‌هایی در میدان مبارزه قرار داده می‌شوند که با به دست آوردن آن‌ها جوایز مربوط به پاداش فصل را دریافت می‌کنید. البته این جوایز برای کاربران عادی و کسانی که سیزن پس بازی را خریداری کرده‌‌اند متفاوت خواهد بود. در کنار این‌ها، جوایز روزانه رایگان و آفر‌های ویژه را نیز اضافه کنید.

در نهایت بازی اندروید و آیفون Knockdown Heroes برای طرفداران بازی‌های کارتی و استراتژی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت با گلادیاتورها و قهرمانان قرون وسطی هستند گزینه مناسبی است. هم‌اکنون بازی Knockdown Heroes را از لینک‌های زیر می‌توانید برای اندروید و آیفون دریافت کنید. (برای ورود به فروشگاه پلی استور از نرم‌افزارهای تغییردهنده‌ی آی پی استفاده کنید.) همچنین در صفحه بهترین بازی های اندروید می‌توانید به فهرستی از بهترین بازی‌های موبایل دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Knockdown Heroes

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده