عضو تحریریه
رضا حاجمحمدی
،
درباره من:
عضویت: پنجشنبه, ۰۶ آذر ۱۳۹۳
نظر
@امیر کلائی
نه، مربوط به جنگ جهانی اول میشه. ولی تقصیر شما نیست که اشتباه کردید. همونطور که توی متن هم گفتم از اونجایی که فیلم از پتانسیلهای این جنگ برای داستانگویی استفاده نمیکنه، بنابراین تفاوتش با جنگ جهانی دوم به جز یک سری المانهای تصویری مشخص نمیشه.
نظر
هاجیمه تاباتا... اسم خیلی خفنی داره... آدم دوست داره تسبیح دستش بگیره، هی پشت سر هم تکرارش کنه :)) هاجیمه تاباتا!
پست
چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۹۶, ۲۱:۵۹پست
چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۹۶, ۲۰:۵۹پست
سه شنبه, ۱۴ شهریور ۹۶, ۱۰:۵۹پست
دوشنبه, ۱۳ شهریور ۹۶, ۱۱:۰۱پست
یکشنبه, ۱۲ شهریور ۹۶, ۲۲:۰۱نظر
@هادی نصیری
شرایط این دو بازی خیلی با هم فرق داره. فارکرای ۴ یه دنبالهی کامل شمارهدار بود و طبیعتا انتظار دیگهای ازش میره، اما پایه و اساس لاست لگسی یه دیالسی بوده که بعدا به یه اسپینآف تغییر کرده. و ما از یه دیالسی انتظار تغییر فضایی نداریم. نکته بعدی اینه که عدم نوآوری وقتی بد نیست که سازندهها بتونن از همون مواد اولیه قبلی، یه تجربه جدید بسازن. یعنی احساس کنی که سازندهها تمام تلاششون رو کردن که خلاقیتها و بهبودهای خودشون رو هم با فرمول قدیمی ترکیب کنن. خب، به نظرم چنین چیزی دربارهی فارکرای ۴ صدق نمیکرد. یوبیسافت فارکرای ۳ رو موبهمو کپی پیست کرده بود. این در حالیه که فارکرای ۴ از لحاظ داستانی خیلی ضعیف و حوصلهسربر بود، ولی لاست لگسی خیلی قویه. داستان و شخصیتهایی که بهشون اهمیت بدی، نقش بسیار بسیار مهمی رو تو درپوش گذاشتن روی فرمول تکراری بازی ایفا میکنن. بماند که فارکرای ۴ از لحاظ تنوع مراحل کمبود داشت. چیزی که دربارهی لاست لگسی حقیقت نداره. در واقع لاست لگسی تا میاد خستهکننده بشه تموم میشه. ولی فارکرای ۴ در بدترین حالت بالای ۳۰ ساعت گیمپلی داره. شاید اگه یوبیسافت یه بازی کوتاهتر میساخت، به تکرار نمیافتاد. ولی اونا کمیت رو به کیفیت فروخته بودن. پس، آره نمیشه به راحتی گفت چون به اون گفتی تکراری، چرا به این نمیگی. وضعیتشون قابلمقایسه نیست.
پست
شنبه, ۱۱ شهریور ۹۶, ۱۷:۰۰نظر
@Mortezasrk
خود ناکسشه! مرسی.