عضو تحریریه
محمدرضا طلایی

محمدرضا طلایی

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۰۴ آبان ۱۳۹۳
کمپانی های مورد علاقه:
شیائومی

تکمیل بخش داستانی Halo 5: Guardians به ۸ تا ۱۲ ساعت زمان نیاز دارد

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Halo 5: Guardians سازندگان بازی از گلد شدن و آمادگی آن برای انتشار  خبر دادند و همچنین با این خبر یک اینفوگرافی از بازی منتشر کردند که اطلاعات بیشتری را از این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان نشان می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

معرفی بازی موبایل This War of Mine: با جنگ زنده‌ایم

در بخش معرفی بازی موبایل امروز می‌خواهیم شما را با یکی از بازی‌های متفاوت این پلتفرم آشنا کنیم که فرصت‌های کمی پیش می‌آید تا بازی‌های مشابه با آن را تجربه کنیم. در ادامه با معرفی بازی موبایل This War of Mine همراه زومجی باشید.

معرفی بازی موبایل Hitman Sniper: ضیافتی خونین

محبوب‌ترین کچل دنیای بازی‌های ویدیویی یک قاتل تمام عیار است و از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند تا موانع انسانی را از مسیر هدفش کنار بزند و حالا یکی از این روش‌ها تبدیل به یک بازی مستقل شده است. در ادامه با معرفی بازی موبایل Hitman Sniper از زومجی همراه باشید.

بازی Fallout Shelter برای اندروید منتشر شد

پس از صبر چند ماهه‌ دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی امروز می‌توانند بازی رایگان Fallout Shelter را دریافت کرده و به مدیریت پناهگاه بازماندگان بپردازند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

3

تماشا کنید: تریلر بازی FIFA 16 در گیمزکام ۲۰۱۵

همانطور که انتظار می‌رفت الکترونیک آرتز طی کنفرانس خود در گیمزکام امسال نمایشی از بازی ورزشی بسیار محبوب خود داشت. در ادامه می‌توانید نمایش بازی در این کنفرانس را تماشا کنید. همراه زومجی باشید.

تماشا کنید: تریلر Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 در گیمزکام ۲۰۱۵

دومین نسخه از سری فرعی Garden Warfare که زیر مجموعه‌ی مجموعه‌ی فوق‌محبوب Plants vs. Zombies به شمار می‌رود در کنفرانس کمپانی الکترونیک آرتز نمایشی داشت که می‌توانید در ادامه از زومجی این تریلر را مشاهده کنید.

تصاویر جدید و کاور بازی Crackdown 3 منتشر شد

طی کنفرانس کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام امسال تصاویری از بازی Crackdown 3 به نمایش درآمد که در ادامه می‌توانید این تصاویر را به همراه کاور رسمی بازی مشاهده کنید. همراه زومجی باشید.

1

لیست تروفی‌های Prototype 2 از احتمال ساخت نسخه‌ی ریمستر این بازی خبر می‌دهند

در روزهای داغ بازار ریمستر بازی‌های قدیمی و نسل‌های قبلی، خبرهای زیادی از انتشار این بازی‌ها برای کنسول‌های نسل هشتم به گوش می‌رسد؛ حالا گمانه‌زنی‌ها از یک نام دیگر در این بین خبر می‌دهند که آن Prototype 2 است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

چارت هفتگی انگلستان: صدرنشینی بازی The Elder Scrolls Online

نسخه‌ی کنسولی بازی The Elder Scrolls Online در هفته گذشته منتشر شد و فروش خوب آن سب شد تا این نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین کلان بر جایگاه نخست فروش هفتگی انگلستان تکیه بزند. با زومجی همراه باشید.

Dreams بازی جدید سازندگان Little Big Planet

استودیوی مدیا مولکول که سابقه‌ی ساخت سری Little Big Planet و Tearaway را در کارنامه دارد، از بازی انحصاری خود برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۹