عضو تحریریه
محمدامیر جلالی
،
درباره من:
منتقد سینما، فیلمنامه نویس و شاعر | کارشناسی ارشد سینما | فارغ التحصیل مدرسه فیلمسازی هیلاج Instagram: m.a.jalali /Email:mohammadamir.jalali93@gmail.com
منتقد سینما، فیلمنامه نویس و شاعر | کارشناسی ارشد سینما | فارغ التحصیل مدرسه فیلمسازی هیلاج Instagram: m.a.jalali /Email:mohammadamir.jalali93@gmail.com
عضویت: جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
نظر
@polanski
ممنونم از شما. قطعا از زحمات تدوین گر برنامه علی نقیبی عزیز هم نباید غافل شد. همین طور سایر اعضای تیم که واقعا زحمت میکشند.
نظر
@Bojack Horseman
تنها امیدواری و دلگرمی من همینه که برنامه و صحبتهای من مفید بوده باشه برای دوستان و کمکی کرده باشم. ممنون از لطف شما
نظر
@mohammad mir
لطف داری دوست عزیز.والا تو این برنامه کم نخندیدم:-)
پست
یکشنبه, ۲۴ شهریور ۹۸, ۲۱:۰۰پست
یکشنبه, ۱۷ شهریور ۹۸, ۲۲:۰۱نظر
@KMHM
hotel by the river رو کنجکاوم دربارش بنویسم اما grass رو حس میکنم حرفامو درباره فیلم at night on the beach alone گفتم و چیز زیادی نداشتم بگم هنگام تماشای grass. سریال هم دوست دارم بنویسم فرصتشو پیدا نکردم هنوز متاسفانه
پست
چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۹۸, ۲۲:۰۱نظر
@sirhami
مایه دلگرمیست دوست عزیز
نظر
@Stone Man
درباره پایانش به اختصار گفتم که در واقع مرد به این درک میرسه که از دید طبیعت، انسان پدیده ویژه ای نیست و مفهوم جاودانگی براش در بعد جسمانی معنا نداره. در یک پلان شاهدیم که درخت زندگی کاملا مرد رو در بر میگیره و اون رو به جزو کوچکی از طبیعت بدل میکنه.شاید مفهوم عشق به عنوان عنصر جاودانگی انسان در فیلم معرفی میشه که خیلی کمرنگه. به نوعی مفهوم عشق (عشق به یک هنر مثلا) در دو فیلم کشتی گیر و قوی سیاه است که خیلی پر رنگ مطرح میشه و بهای کمال گرایی در راه عشق به یک هنر، چیزی جز عبور از بعد جسمانی نیست. دیالوگ فیلم چشمه: مرگ زوال جسم و به پرواز در آمدن روح است.
نظر
@Ali_Ghareh
ممنونم از لطفت دوست عزیز. حتما برای این آثار برنامه ریزی خواهم کرد