عضو تحریریه
محمدامیر جلالی
،
درباره من:
منتقد سینما، فیلمنامه نویس و شاعر | کارشناسی ارشد سینما | فارغ التحصیل مدرسه فیلمسازی هیلاج Instagram: m.a.jalali /Email:mohammadamir.jalali93@gmail.com
منتقد سینما، فیلمنامه نویس و شاعر | کارشناسی ارشد سینما | فارغ التحصیل مدرسه فیلمسازی هیلاج Instagram: m.a.jalali /Email:mohammadamir.jalali93@gmail.com
عضویت: جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
پست
دوشنبه, ۲۹ مهر ۹۸, ۲۱:۰۰نظر
@KMHM
حتما میذارمش تو برنامه
نظر
@crnol2001
ممنون از شما که وقت گذاشتید
نظر
@polanski
بله نمونههای مشابه زیادی را از این الگو دیدهایم که خیلی جذاب تر و بهتر مسیر خشن شدن یک شخص را به تصویر میکشند. از جمله فیلم خوب dogman که سال گذشته تماشا کردیم. درباره فیلم آلمادوار باور بفرمایید با توجه به خود نگاره بودن این فیلم، نیاز است که آثار او را مجدد مرور کنم و در حال حاضر در مرحله مرور آثار او هستم. ایشالا در اولین فرصتی که برسم نقدی بر آن خواهم نوشت. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز خیر.
پست
یکشنبه, ۲۱ مهر ۹۸, ۲۱:۵۹نظر
@polanski
احتمال زیاد در برنامه دو هفته بعد به بررسی روند فیلمنامه در فیلم های زیر ژانر بقا می پردازم. فیلم هایی مثل cast away، life of pi،arctic، 127 hours و .... تقابل یک آدم و یک فضا
نظر
امیدوارم که مفهوم نوآر و نئو نوآر رو خوب بیان کرده باشیم. تشکر از فیلمبردار خلاقمون علی نقیبی که اتمسفر نوآر رو با نور پردازیش به برنامه داد. مثال ها از نوآر و نئو نوآر خیلی زیاد بود قطعا ما شرمنده فیلم های محله چینی و سانست بلوار و ... شدیم. تمرکز ما بیشتر روی دلایل پیدایش فیلم های اولیه نوآر و نئو نوآر بود. بازم ممنون از مخاطبان پیگیر و دلگرم کننده.
پست
یکشنبه, ۱۴ مهر ۹۸, ۲۱:۰۰نظر
@KMHM
حرف های اسکورسیزی منو وادار کرد دوباره برم راننده تاکسی ببینم:-)
پست
شنبه, ۱۳ مهر ۹۸, ۲۲:۰۱