// شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

فریم ۷۴: دارن آرونوفسکی، D23 2019 و تفنگ چخوف

زومجی در هفتادوچهارمین قسمت از برنامه‌ی «فریم» در عین پرداختن به موضوعات متنوع، بحث اصلی را با محوریت گفت‌وگو درباره‌ی سینمای دارن آرونوفسکی، کارگردان فیلم‌هایی همچون «قوی سیاه» (Black Swan) پیش می‌برد.

«فریم ۷۴» همان‌طور که از نام‌گذاری انجام‌شده برای آن پیدا است، موضوعات گوناگونی را در خود گنجانده است؛ به‌گونه‌ای که در آن رضا حاج‌محمدی درون جدیدترین قسمت از آیتم ویدیویی «علم سینما به زبان ساده»، یک قاعده‌ی دراماتیک و مهم در فیلم‌نامه‌نویسی با نام تفنگ چخوف را توضیح می‌دهد و مسیح کریمی هم در پرونده‌ای جذاب، خلاصه‌ای از تک‌تک اخبار مهم بیرون کشیده‌شده از رویداد بزرگ D23 امسال را تقدیم‌تان می‌کند. این وسط مثل همیشه «آیا می‌دانستید» به قلم خود او و گفت‌وگوی کوتاه درباره‌ی بحث‌برانگیزترین اخبار سینمایی روزهای گذشته را هم داریم که دیگر تبدیل به بخش‌های ثابتی از برنامه شده‌اند. اما بخش اصلی «فریم ۷۴» به کارگردانی اختصاص دارد که شاید هنوز تنها هفت فیلم بلند در کارنامه‌ی خود داشته باشد، ولی بدون شک توجهات زیادی را چه از سوی تماشاگران و چه از سوی منتقدان به آثار خویش جلب کرده است؛ سازنده‌ی فیلم‌هایی پراهمیت همچون «مرثیه‌ای بر یک رؤیا» (Requiem for a Dream)، «کشتی‌گیر» (The Wrestler) و «مادر!» (!Mother) که برنامه‌ی پیش‌رو فراز و فرودهای هنری و چرایی اهمیت داشتن آثارش را برای شما واکاوی خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

«فریم» برنامه‌ای ویدیویی، هفتگی، اختصاصی و سینما و تلویزیون‌محور است که زومجی تقریبا هر هفته شنبه‌شب ساعت ۲۱ قسمت تازه‌ای از آن را تقدیم‌تان می‌کند؛ برنامه‌ای متعلق به عاشقان هنر هفتم که هر بار روی موضوع خاصی دست می‌گذارد و همزمان با ارائه‌ی بحثی نسبتا مفصل درباره‌ی آن، آیتم‌های ویدیویی متنوعی را نیز تقدیم‌تان می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده