عضو تحریریه
محمدامیر جلالی

محمدامیر جلالی

،
درباره من:
شاعر و نویسنده، فارغ التحصیل مدرسه فیلمسازی هیلاج / ارتباط با من instagram: m.a.jalali /email: [email protected]
    • نظر

      @Quiet Sniper
      من پیشنهاد میکنم برای فهم بهتر تعلیق در سینمای هیچکاک، کتاب گفتگوی "هیچکاک و تروفو" رو بخونی که خود هیچکاک تعلیق رو مفصل در فیلم هاش توضیح داده. به خصوص مثال بمبی که زیر میز کار گذاشته میشه و کارگردان کی اون بمب رو نشون بده. اون بحث کنایه دراماتیک رو هم متوجهم ولی یه چیزی که شخصا فکر میکنم این هست که یه موقع اطلاعاتت از یه سری کاراکترها بیشتره اما لزوما این بیشتر دونستن ایجاد دلهره نمیکنه، اما در سینمای هیچکاک اینکه از شخصیت ها جلو میفتی یعنی متوجه خطر پیش روشون میشی و دلهره ایجاد میشه.

    • نظر

      @John Marston
      هرچه میکشیم از رسانه هست...

    • نظر

      @Quiet Sniper
      سلام به شما دوست عزیز، همین طور که یکی دیگه از عزیزان هم در کامنت اشاره کردن، در اون برنامه ما به تعریف تعلیق از زبان هیچکاک پرداختیم و این تعریف مطابقت زیادی با فیلمهای خودش داره. مخاطب از اتفاق ناگواری که قراره به زودی برای کاراکترها رخ بده، زودتر با خبر میشه و حسی از دلهره رو تجربه میکنه.

    • پست
    • نظر

      @Aminted
      سلام به شما دوست عزیز، اون رو هم ایشالا داریم یه برنامه‌ای واسش در میاریم که به مرور کار کنیم. حواسم هست بهشون. ممنون از پیگیری شما

    • نظر

      @Zorro
      ممنون از توجهت دوست عزیز، انگیزه‌ای که من رو به نوشتن درباره فیلم‌ها وا میداره همین نوع نگاهه.

    • پست
    • نظر

      @Mreza K
      کاملا با شما موافقم، ممنون از توجهتون.

    • نظر

      @polanski
      ممنون از نظر شما. یقینا تلاش همه ما در راستای نقد صریح خواهد بود.

    • نظر

      @Amirhosein6
      ممنونم ازت:))

صفحه ۱ از ۳۷