عضو تحریریه
مهرداد خیاط محمدی

مهرداد خیاط محمدی

،
درباره من:
عضویت: شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵
7

بررسی بازی Linn: Path of the Orchards

بازی Linn: Path of the Orchards با تکیه بر نقاط قوت خودش تبدیل به یکی از تجربیاتی می‌شود که حس کم‌نظیری را به مخاطبانش القا می‌کند.

1

معرفی بازی موبایل Missile Diplomacy؛ دیپلماسی جنگ

بازی موبایل Missile Diplomacy به عنوان یک شبیه‌سازی سیاسی در سبک استراتژیک شاید گستردگی خیلی از بازی‌های مشابه را نداشته باشد، اما تجربه آن برای طرفداران این سبک خالی از لطف نیست.

13

اکتیویژن بلیزارد نزدیک به ۸۰۰ نفر از کارکنانش را برکنار خواهد کرد

کمپانی اکتیویژن بلیزارد در بخشی از گزارش فصلی عملکرد مالی خود رسما اعلام کرد که به‌زودی، حدود ۸ درصد از نیروی کارِ حاضر در این شرکت شغل خود را از دست خواهند داد.

5

بررسی بازی موبایل Beat Cop

بازی Beat Cop یک ماجراجویی ۲۱ روزه پلیسی است که به واسطه آزادی‌عمل و گستردگی قابل توجه‌اش در گیم‌پلی تبدیل به یکی از بهترین تجربه‌های اخیرتان خواهد شد. با بررسی این اثر همراه زومجی باشید.

70

پیش نمایش بازی Far Cry: New Dawn

پس از درنوردیدن عصر حجر و زمان حال، حالا نوبت آن رسیده تا فارکرای سری هم به آخرالزمان بزند و پتانسیل‌های فراموش‌شده‌اش را در دنیایی متفاوت‌تر به نمایش بگذارد.

4

FIFA 19 پرفروش ترین بازی کنسول‌ها در اروپا طی سال 2018 شد

فیفا 19 با پیشی گرفتن از آثار قابل توجهی مثل Call of Duty: Black Ops 4 و Red Dead Redemption 2، تبدیل به اولین انتخاب کنسول‌داران اروپایی در سال ۲۰۱۸ شد.

9

بررسی بازی Onimusha: Warlords Remastered

بازی Onimusha Warlords به عنوان یک ریمستر، همانقدر که حس و حال یک هک اند اسلش قدیمی را زنده می‌کند، همانقدر هم دوباره داغ دل ما را با مشکلات و معضلات چنین آثاری در گذشته تازه می‌کند.

2

بررسی بازی موبایل Vampire's Fall: Origins

بازی موبایل Vampire Fall: Origins سفر دور و درازی در سرزمینی وسیع است که به عنوان یک بازی نقش آفرینی از پس سرگرم کردن مخاطبانش برمی‌آید. با بررسی این اثر همراه زومجی باشید.

17

بررسی قسمت سوم بازی The Walking Dead The Final Season

سومین قسمت از فصل آخر بازی The Walking Dead ثابت می‌کند که اتفاقات اخیر پیرامون تل‌تیل گیمز هیچ لطمه‌ای به بازی وارد نکرده است. با بررسی این اثر همراه زومجی باشید.

16

پیش نمایش بازی Ace Combat 7 Skies Unknown

چند روز دیگر تا انتشار اولین نسخه از مجموعه Ace Combat در نسل هشتم باقی نمانده است و به همین بهانه نگاهی به مهم‌ترین اطلاعات بازی Ace Combat 7: Skies Unknown خواهیم داشت.

صفحه ۱ از ۳۸