// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

بازی Get Over Here برای پلی استیشن 4 منتشر شد

استودیو Reload Games با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی Get Over Here هم‌اکنون برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس است.

استودیو ریلود گیمز (Reload Games) بازی Get Over Here را در سال ۲۰۱۵ برای پی سی منتشر کرد. این بازی در سبک گروهی و اکشن طراحی شده است و کاربران در آن در یک برنامه تلویزیونی خیالی رها می‌شوند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی ناشر آن یعنی کمپانی QUByte اعلام کرد که با همکاری توسعه‌دهندگان، این بازی را برای کنسول پلی استیشن 4 پورت کرده و بازی در دسترس طرفداران این سبک قرار گرفته است.

بازی مذکور ۲۱ شهریورماه (۱۲ سپتامبر) برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و به مناسبت این امر سازندگان تریلری نیز از آن منتشر کردند که حال‌و‌هوای این بازی را نشان می‌دهد.

این بازی کاربران را به‌طور گروهی در محیطی رها می‌کند و بازیکنان به‌واسطه‌ی بخش آنلاین یا لوکال به نبرد با یکدیگر می‌روند. در این بازی شما حریفانتان را با استفاده از چنگک به طرف خود می‌کشانید تا آنها را با ضرباتتان از پای دربیاورید. این بازی ۱۲ کاراکتر مختلف را در خود جای داده است که هر یک از ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار هستند. در آن‌سو این بازی هفت نقشه متفاوت را نیز ضمیمه خود کرده است که تا چهار کاربر را به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند. در مورد حالت‌های آن می‌توان به بخش Tournament اشاره کرد که شامل چهار راند می‌شود که برای اتمام هر یک از این راند‌ها باید روند متفاوتی را پیش بگیرید؛ زیرا اهداف هر یک از این راند‌ها برای پیروزی متفاوت است. حالت دیگری نیز در این بازی دیده می‌شود که Quick Play نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد که در مقابل بات‌ها به تمرین بپردازند. گفتنی است که این حالت دارای یک راند است.

بازی Get Over Here هم‌اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار از طریق استیم برای پی سی و از طریق فروشگاه پلی‌استیشن استور نیز برای پلی‌استیشن 4، قابل خرید است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نگاهی به صفحه استیم آن بیندازید یا اینکه تریلر روز انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی Get Over Here را در ادامه نگاه کنید.

| |

نظر ات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده