// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

ویدیو معرفی شخصیت Bavragor بازی The Dwarves

شخصیت جدید بازی The Dwarves بنام Bavragor معرفی شد.

استودیو کینگ آرت گیمز و کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک، سازنده و ناشر بازی The Dwarves، ویدیویی جدید از شخصیت Bavragor را منتشر کرده‌اند. بورگور جدیدترین شخصیت بازی The Dwarves است که بتازگی معرفی شده است. همچنین توضیحاتی در مورد این شخصیت منتشر شده است.

با شخصیت بورگور آشنا شوید. یک کارگر معادن سنگ که سرسخت‌ترین و قوی‌ترین مبارز گروه Tungdil است. اسلحه‌ اصلی وی یک چکش سر سخت و قوی است که با کوبیدن آن به زمین می‌تواند دشمنان را به زمین بیاندازد. همچنین با وجود اینکه در طول مبارزات، ضربات زیادی را به دشمنان وارد کرده باشید، می‌توانید از آن طرف ضربات زیادی را نیز تحمل کرده و باز به جنگیدن خود ادامه دهید. بورگور شخصیتی است که در هر لحظه از مبارزه می‌توانید به وی و قابلیت‌هایش اعتماد کنید.

همچنین در راستای این معرفی یک ویدیو نیز منتشر شده که می‌توانید با مشاهده کردن آن، به طور کامل با قابلیت‌های این شخصیت جدید آشنا شوید. بورگور پنجمین شخصیتی است که تا به حال برای بازی The Dwarves معرفی شده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

علاقه مندان به The Dwarves می‌توانند این بازی را با قیمت ۳۹/۹۹ دلار بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خریداری کرده و بازی کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده