// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

یک تریلر جدید دیگر به همراه جزئیاتی بیشتر از بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد

استودیو بایوور پس از تریلر سینماتیک دیشب، یک تریلر جدید دیگر را از Mass Effect: Andromeda منتشر کرد.

دیشب تریلری جدید از بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد. تریلری جدید که شخصیت‌های بازی را بنمایش گذاشته و در بخش‌های پایانی آن هم می‌توانستیم نگاهی بسیار کوتاه به گیم‌پلی بازی داشته باشیم. حال استودیو بایوور، سازنده Mass Effect: Andromeda، با بروزرسانی کردن صفحه این بازی، یک تریلر جدید را بنمایش گذاشته است. همچنین از این تریلر می‌توان جزئیات بیشتری نسبت به قبل از دنیای Andromeda کسب کرد. در ادامه می‌توانید به تماشای این ویدیو و خواندن جزئیات جدید بازی بپردازید:

|

شرایط محیطی

زمانی که بدنبال یافتن محیطی برای زندگی کردن در هلیوس هستید، یک سری موانع و شرایط سخت سبب می‌شود تا در پیدا کردن دنیای طلایی خود دچار مشکل شوید. درهمین راستا The Pathfinder و تیم متخصص‌اش وظیفه دارند تا با گشت و گذار در محیط ماموریت خود در این زمینه را به‌درستی انجام داده و شرایط امنی را بوجود آورند.

The Pathfinder

الک رایدر یک انسان کاشف

اکتشاف‌گر کهکشانی بنام الک رایدر که عضو سابق گروه اصلی جان گریمسون بود که به ایستگاه شارون سفر کرده بودند. در سال ۲۱۴۹ رایدر پس از موفقیت و کامل کردن تمامی تمرین‌های N7 قصد دارد برای اثبات و معرفی خود به عنوان یک سرباز نظامی قوی به مناطق دور سفر کند. در همین راستا وارد گروه کاشف‌ها شده تا بتواند با رفتن به مناطق مختلف نقشی در پیدا کردن محیطی قابل زیست در این سیاره ناشناخته داشته باشد.

The Andromeda Initiative

در سال ۲۱۷۶ ساخته و برای اولین بار در سال ۲۱۸۵ از آن استفاده شد. در واقع Andromeda Initiative پروژه‌ای بود که با ساخته شدن آن، به محققان و دانشمندان اجازه داده شد تا بتوانند برای انجام تحقیقات خود به سیاره آندرومدا فرستاده شوند. به‌واسطه حامیان قدرتمند این پروژه، روز به روز شاهد رشد Initiative هستیم. هدف نهایی نیز ایجاد یک پل ارتباطی بین کهکشان راه شیری و آندرومدا و استفاده از منابع غنی این سیاره است.

بازی Mass Effect: Andromeda در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ میلادی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده