صحبت‌های کارگردان Uncharted 4: A Thief’s End در رابطه با داستان و اتمسفر بازی

جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بازی Uncharted 4: A Thief’s End
شماره‌ی جدید مجله‌ی گیم اینفورمر منتشر کرد، اما در این بین دو کارگردان بازی هم صحبت‌هایی را در رابطه با داستان و اتمسفر بازی انجام دادند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. با و جزئیات خبر همراه باشید.
تبلیغات

نِیل دِراکمَن

، نویسنده و یکی از کارگردان‌های Uncharted 4: A Thief’s End در رابطه با مشکلات نگارش داستان بازی گفت:

جمع‌آوری تمام کارهایی که در گذشته انجام داده و پیداکردن بهترین نتیجه‌گیری بر داستان وی، کار مشکل و استرس‌آوری است.

در طرفی دیگر،

بروس اِستارلی

، مدیر بخش نوآوری و کارگردان بخش گیم‌پلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End در رابطه با اتمسفر این بازی گفت:

طرفداران می‌توانند نفس عمیق بکشند، قرار نیست اتمسفر بازی را تاریک کنیم. محیط‌های شاد و نورانی هنوز هم بخشی از Uncharted و ماجراجویی‌های نِیتِن است.

دِراکمَن در ادامه صحبت‌های استارلی گفت:

ما در حال ساخت Uncharted هستیم دوست داریم از تمام نکاتی که در گذشته و در ساخت The Last Of Us و Uncharted آموختیم در این بازی استفاده کنیم.

به نظر شما باتوجه به صحبت‌های دِراکمَن که گفت دنبال پیداکردن بهترین نتیجه‌گیری بر داستان نِیتِن است، آیا Uncharted 4: A Thief’s End پایانی بر داستان دِرِیک خواهد بود؟

منبع: Playstation Lifestyle

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات