نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

مانند نسخه اول، قابلیت «انتخاب» خصوصیت اصلی بازی Dishonored 2 خواهد بود

با توجه به موفقیت بازی Dishonored و یافتن مکانیک‌های اصلی بازی در قسمت اول این سری، ظاهرا استودیو آرکین نسبت به گذشته روزهای آسوده‌تری را برای تولید بازی Dishonored 2 پیش رو می‌گذارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی مصاحبه‌ی اخیری که با هاروی اِسمیت، یکی از کارگردان‌های بازی Dishonored 2 انجام شده، وی گفته است تیم آن‌ها به خوبی می‌دانسته از یک بازی ویدیویی چه چیزی می‌خواهد.

اکثر اعضای آرکین روی بازی‌هایی مانند System Shock و Deus Ex کار کرده‌اند و به همین دلیل، آن‌ها می‌دانستند از سری Dishonored یک بازی با ارائه حق انتخاب و آزادی به بازیکن و البته مکانیک‌های مخفی کاری در یک دنیای جهان‌آزاد فانتزی می‌خواستند:

بازی Dishonored  تلفیقی از هر چیزی که فکرش را بکنید بود. با این بازی ما قصد داشتیم یک دنیای جهان‌آزاد فانتزی با قابلیت مخفی‌کاری در سبک اول‌شخص را به مخاطب ارائه دهیم. این بازی بیشتر شبیه محصولاتی که در گذشته تولید کردیم بود. اما زمانی که به مراحل میانی تولید نسخه اول رسیدیم، تازه متوجه شدیم این بازی باید چه چیزی باشد.

هدف ما این بود که در بازی Dishonored شما نقش یک قاتل را در دست بگیرید که مجبور نباشد هر کس جلوی راهش قرار دارد را به قتل برساند. این مسئله در نسخه دوم بازی هم اتفاق خواهد افتاد.

اسمیت درادامه صحبت‌های خود گفته است زمانی که مراحل تولید Dishonored 2 را آغاز کردند، دانستن اطلاعات مهم دنیای بازی مانند نقشه، فرهنگ، تقویم و چیزهای دیگر برای تیم آن‌ها بسیار عالی بوده است. همین مسئله به آن‌ها اجازه داده روی خصوصیات دیگر بازی تمرکز کنند:

در قسمت اول دوست داشتیم مبارزات شمشیری عمیق‌تر بود. سیستم مخفی‌کاری این بازی می توانست با دریافت نظرات بهتر شود و رابط کاربری هم زیادی خوب از کار در نیامده بود. تقریبا در تمام مراحل می‌توانستیم چیزی را پیدا کنیم که به آن عمق بیشتری دهیم و بیشتر به بهتر کردن آن فکر کنیم.

 

کارگردان بازی Dishonored 2 گفته است به دلیل قدرت‌ها و حرکات اِمیلی، بازی کردن با این شخصیت در قسمت دوم احساس کاملا «متفاوت و جدیدی» را به مخاطب ارائه خواهد داد:

در دنیای Dishonored 2، حرکت کردن با امیلی احساس کاملا متفاوتی می‌دهد. اما اگر با کوروو بازی کنید، همان احساس قدیمی مانند احضار موش‌ها، متوقف کردن زمان، تسخیر کردن و بیشتر به شما دست می‌دهد. به دلیل این‌که سن کوروو بالا است، در زمان بازی کردن با او احساس سنگینی و بی‌رحم بودن به شما دست می‌دهد.

بازی Dishonored 2 در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده