نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

بازی Uncharted 4: A Thief’s End بَنِر اصلی نمایشگاه E3 2015 خواهد بود

کم کم در حال نزدیک شدن به  E3 هستیم و علاقه‌مندان می‌توانند خود را آماده نمایش هیجان‌انگیز سیل عظیمی از بازی‌ها کنند. اما امسال چه بازی‌ای به عنوان بَنِر اصلی نمایشگاه انتخاب شده است؟ پاسخ شما بازی Uncharted 4: A Thief’s End، جدیدترین ساخته استودیو ناتی داگ است.

اخیرا کاربرانی که از کنار در ورودی نمایشگاه E3 که در لس‌آنجلس آمریکا برگزار می‌شود عبور کردند، تصاویری را از بنر اصلی نمایشگاه ضبط کردند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده و نِیتِن دریک را بر بالای در اصلی بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تماشا کنید:

این بنر همچنین حکم کاور اصلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End و احتمالا تصویر باکس‌آرت نهایی این بازی را هم دارد. هرچه که هست، طرفداران نسخه جدید سری آنچارتد در نمایشگاه E3 امسال می‌توانند منتظر سیل عظیمی اطلاعات، تصاویر و ویدیو گیم‌پلی جدید از این بازی باشند. بیشتر از همه، به‌شخصه دوست دارم سونی بخش چندنفره این بازی را برای اولین بار به‌نمایش بگذارد. از آن‌جایی که کالکشن تازه معرفی‌شده Nathan Drake با نسخه بتا بخش چندنفره Uncharted 4 عرضه خواهد شد، به‌احتمال بسیارزیاد این اتفاق رخ خواهد داد.

نظر شما در رابطه با این بنر و حضور نیتن دریک در بالای دَرِ ورودی نمایشگاه E3 2015 چیست؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده