نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

بازی Suicide Squad احتمالا حالت‌های متنوعی دارد

یکی از اینسایدرها ادعا کرد که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League دارای حالت‌های Raising Hell و QVK خواهد بود.

استودیو راک‌استدی از Suicide Squad: Kill the Justice League به‌عنوان اثری شوتر داستان-محور با عناصر کو-آپ یاد می‌کند، اما طرفدارها احتمالا می‌توانند انتظار تجربه حالت‌های دیگری را در زمان عرضه بازی داشته باشند.

میلر راس، اینسایدری که پایان پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers را به‌درستی فاش کرده بود، در توئیتر به حالت‌های Raising Hell و QVK بازی جوخه انتحار اشاره کرد. Raising Hell یک حالت Horde است که بازیکن‌ها را برای کسب «جوایز منحصربه‌فرد» و جایگاه بهتر در جدول امتیازات جهانی (Leaderboard) دربرابر امواج دشمنان چالش‌برانگیز قرار می‌دهد. بازیکن‌ها می‌توانند به‌شکل انفرادی یا کو-آپ آنلاین به تجربه این حالت بپردازند.

حالت QVK یک حالت PvEvP مشابه حالت Gambit بازی Destiny 2 است. ظاهرا گیمرها در این حالت به «شکاف‌های چندجهانی» کشانده می‌شوند تا با تکمیل اهداف نظر یک شرور را جلب کنند. در این حالت استفاده از یک قهرمان توسط چهار عضو دیگر امکان‌پذیر است که این موضوع در مورد حالت کو-آپ نیز صدق می‌کند. علاوه‌براین ظاهرا قابلیت Clans در بازی گنجانده شده است که بازیکن‌های آماده برای پیوستن به مأموریت‌ها را نشان می‌دهد.

راک‌استدی اخیرا اعلام کرد که تجربه آفلاین کمپین داستانی Suicide Squad: Kill the Justice League پس از عرضه بازی امکان‌پذیر خواهد شد. این بازی به‌شکل انفرادی یا حداکثر چهار نفره کو-آپ آنلاین قابل تجربه است و به‌طور کامل از ویژگی‌های کراس-پلتفرم و Cross-Progression پشتیبانی می‌کند. بازی جوخه انتحار در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده