نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۴

پیوستن طراح سری Mass Effect به استودیوی سازنده بازی Ghost of Tsushima

یکی از طراح‌های باسابقه‌ی مجموعه‌ی Mass Effect، حالا به استودیوی ساکر پانچ پروداکشنز پیوسته است.

روز گذشته جس هندریکس، یکی از بازی‌سازان و طراح مراحل استودیوی شناخته‌شده‌ی بایوور، از پیوستن به استودیوی سازنده‌ی بازی گوست آو سوشیما خبر داد. نویسندگان بازی‌هایی چون سری Dragon Age از مهم‌ترین نیروهای تعدیل شده‌ی استودیوی بایوور از ابتدای سال ۲۰۲۳ هستند. هندریکس که یکی از اعضای این فهرست این به‌حساب می‌آيد، سابقه بیش از ۱۴ سال فعالیت در این استودیوی کانادایی را دارد.

طراحی مرحله و گیم‌پلی سه‌گانه‌ی تحسین‌شده‌ی Mass Effect و DLCهای پرتعداد آن و حضور در تیم توسعه‌دهنده بازی‌های Dragon Age: Inquisition و Anthem، از دیگر سوابق کارنامه‌ی حرفه‌ای هندریکس هستند. این بازی‌ساز باسابقه هنوز از موقعیت جدید خود در این استودیوی زیرمجموعه‌ی پلی استیشن اطلاعاتی را منتشر نکرده است، اما می‌گوید برای کار روی پروژه‌هایی معرفی‌نشده، به‌زودی کار خود را در این استودیو که در شهر سیاتل ایالت واشنگتن مستقر است آغاز خواهد کرد.

بازی Ghost of Tsushima آخرین بازی عرضه شده توسط استودیوی ساکر پانچ پروداکشنز به‌حساب می‌آيد که هواداران از مدت‌ها پیش در انتظار معرفی رسمی دنباله‌ی این بازی از سوی شرکت سونی هستند. با اینکه ساکر پانچ هنوز به‌صورت رسمی شایعات کار روی قسمت دوم این مجموعه را تایید نکرده است، اما آگهی‌های شغلی منتشر شده از این استودیو در سال‌های اخیر، به علاقه‌مندی این مجموعه به استخدام هنرمندان و نویسندگانی علاقه‌مند و آگاه نسبت به دوره‌های تاریخی خاصی از تاریخ و فرهنگ کشور ژاپن اشاره دارند.

ساکر پانچ همچنین سال گذشته شایعات توسعه و ساخت بازی جدید از مجموعه‌های اسلای کوپر و Infamous توسط این استودیو را با قاطعیت رد کرد که شایعات ساخت نسخه‌ی بعدی سری Ghost of Tsushima را که یکی از مجموعه‌های جدید برند پلی استیشن به‌حساب می‌آيد بیش از قبل تقویت می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده