// جمعه, ۲۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸

از Stronghold: Definitive Edition، ریمیک بازی قلعه رونمایی شد

بازی استراتژی محبوب قلعه در قالب یک نسخه بهبودیافته با نام Stronghold: Definitive Edition به‌دست گیمرها خواهد رسید.

شرکت دیوالور دیجیتال و استودیو فایرفلای از بازی Stronghold: Definitive Edition رونمایی کردند. این اثر بازسازی بازی استراتژی همزمان سال ۲۰۰۱ است که در روز ۱۶ آبان (۷ نوامبر) ازطریق فروشگاه استیم روی پی‎‌سی عرضه خواهد شد. این بازی با گرافیک بهتر، گیم‌پلی بهبودیافته و ویژگی‌های جدید منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

لینک دانلود از آپارات

بازی Stronghold: Definitive Edition یک بازسازی است. این ریمیک ریشه‌های خود را فراموش نمی‌کند. استودیو سازنده با استفاده از طراحی هنری نسخه اصلی و موسیقی‌های ریمسترشده درکنار بازگشت برخی اعضای تیم صداگذاری و سازندگان، به بازی اصلی ادای احترام کرده است. بازی همچنان حال‌وهوای قلعه اصلی را خواهد داشت، اما با بهبودهای فراوانی رو‌به‌رو شده تا در حدواندازه آثار مدرن ظاهر شود.

سیمون بردبری، یکی از بنیانگذاران و رهبر بخش طراحی استودیو فایرفلای گفت: «کار کردن با برخی از اعضای تیم سال ۱۹۹۹ هیجان‌انگیز است. کدنویس‌ها، هنرمندان و حتی برخی صداگذاران نسخه اصلی!».

همچنین نسخه Definitive شامل ۱۴ مرحله کمپین جدید برای لذت‌بخش‌تر کردن بازی است. به‌علاوه این ریمیک محتوای تک‌نفره جدید مثل Castle Trail خواهد داشت که در آن بازیکنان باید در ده مرحله به قلعه‌های مختلف حمله کرده است یا از آن دفاع کنند. قابلیت‌های شخصی‌سازی جدید و پشتیبانی از مولتی‌پلیر آنلاین هم به این نسخه اضافه شده است.

بازی قلعه اصلی یک استراتژی همزمان محبوب است که در ادامه آثار موفق زیادی از آن ساخته شد. بازی Stronghold: Warlords، جدیدترین نسخه سری در سال ۲۰۲۱ روی پی‌سی عرضه شد و بازیکنان را به آسیای شرقی می‌برد. هم‌اکنون می‌توانید بازی Stronghold: Definitive Edition را به ویش‌لیست خود در استیم اضافه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده